دبیر ستاد اربعین استان مرکزی :

ثبت نام بیش از ۲۰۰۰ زائر استان مرکزی در سامانه سماح/ ۷۸ موکب در مرز مهران و کشور عراق به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند

محمد رضا رضایی گفت:تاکنون استقبال مردم خوب استان بسیارخوب ارزیابی می شود و  تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده است که استان رتبه ۱۸ در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۶۱۸۶۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛محمدرضا رضایی دبیر ستاد اربعین استان از آخرین جزئیات هماهنگی برنامه های اربعین حسینی در استان مرکزی گفت:با تلاش های انجام شده و جلسات متعدد استانی کمیته های تخصصی بهداشت،حمل و نقل،امنیتی و... کار خود را به صورت ویژه آغاز و اجرایی می نمایند.

وی افزود: در جلسه ای که با موکب داران اربعین حسینی داشتیم تعاملات و هماهنگی های بسیاری خوبی انجام گرفت و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی انجام شده خدمات به زائرین ارائه شود.

رضایی اظهار کرد: الحمداله تاکنون استقبال مردم خوب استان بسیارخوب ارزیابی می شود و  تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده است که استان رتبه ۱۸ در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

دبیر ستاد اربعین استان اظهار کرد: ۷۸موکب در مرز مهران و در کشور عراق استقرار و آماده خدمت رسانی به زائرین عتبات و اربعین حسینی خواهند بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار