خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

پیش بینی ۱۱۰۰ ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابه جایی زوار اربعین حسینی در همدان

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از پیش‌بینی ۱۱۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران اربعین در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۷۱۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
پیش بینی ۱۱۰۰ ناوگان حمل ونقل عمومی برای جابه جایی زوار اربعین حسینی در همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی ها و جلسات برگزار شده با انجمن‌های صنفی حمل و نقل عمومی استان همدان  ۱۱۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار اربعین حسینی (ع) از استان همدان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این تعداد ناوگان حمل ونقل عمومی اعم از اتوبوس، میدل باس، سواری، آژانس های سرویس دهی شهری،کارخانه جات،ادارات، دانشگاه ها و ... شناسایی و پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه جلسات کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان به صورت منظم برگزار و هماهنگی‌های مناسبی بین دستگاه‌های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده است، گفت: بررسی و ارسال ظرفیت و لیست ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و مؤسسات اتوبوس‌رانی، میدل باس، سواری کرایه و چگونگی نظارت بر ضوابط و مقررات حمل و نقل از لحاظ رعایت نرخ جابجایی، دستورالعمل‌های مربوط به نظافت ناوگان کنترل تجهیزات فنی و موارد مرتبط با ایمنی ناوگان، توسط مدیران فنی شرکت‌ها از جمله مواردی است که در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای تأمین و ارتقای ایمنی زائران در سفرهای جاده‌ای، شرکت‌های مسافربری مکلف شده‌اند تا نسبت به کنترل فنی ناوگان و برگه معاینه فنی اقدام کنند و در صورت وجود هرگونه نقص و ایرادهای فنی در خودروها نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار