خبرهای داغ:
مثبت سوژه؛

تجلیل از کارشناس ورزش سپاه استان در کنگره بانوان تأثیرگذار

"راضیه سلیمی" کارشناس ورزش سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و سر مربی سابق تیم های ملی جودو به عنوان یکی از برگزیدگان در کارگروه ورزشی ،کنگره بانوان تاثیر گذار استان چهار محال وبختیاری معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۳۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری دیروز با حضور استاندار و مسئولین استانی  برگزار شد.

در این کنگره از زنان تاثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری در بخش‌های مختلف کارگروه  فرهنگ و هنر، کارگروه اقتصاد و کارآفرینی، کارگروه سیاست گذاری و حکمرانی، کارگروه گفتمان سازی و رسانه، کارگروه ورزشی، کارگروه تعلیم و تربیت و... تقدیر به عمل آمد.

زهرا حبیبی در اولین کنگره زنان تاثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دستور العمل این کنگره در ابتدا از سوی  معاونت امور زنان ریاست جمهور به استان‌ها ابلاغ شد.

 وی افزود: تلاش شد از همه ظرفیت‌های رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع‌رسانی این کنگره استفاده شود تا زنان تاثیرگذار بتوانند در این کنگره شرکت کنند.

 مدیرکل بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استان‌ها هیچ دخل و تصرفی در ثبت نام یا ارزیابی بانوان نداشتند و خود بانوان با ثبت نام در سامانه مربوطه و بارگزاری مدارک و رزومه خود انجام شد تمام مراحل ارزیابی این بانوان از تهران انجام شد.

 حبیبی عنوان کرد: ۴۹۰ الی ۵۰۰ نفر در کنگره بانوان تاثیرگذار در استان چهارمحال و بختیاری ثبت نام که در بین آنان ۲۴ کارگروه شامل  انتخاب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار