خبرهای داغ:

ویژه برنامه شبی در مسجد در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای از برپایی ویژه برنامه شبی در مسجد باحضور نوجوانان بسیجی با برنامه های متنوع خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۹۸۲
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه شبی در مسجد همراه با برنامه های شاد و متنوع ویژه پسران به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد..

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی از بسیجیان این پایگاه مقاومت در خصوص نحوه اجرای برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه شبی در مسجد بعنوان یکی از برنامه های ثابت در طول سال و در طی مناسبت های مختلف با محوریت مسجد ویژه نوجوانان برگزار می شود.

او با اشاره به برپایی حلقه صالحین و معرفت همراه با قرأت زیارت عاشورا توسط نوجوانان بعد از نماز صبح افزود: کلاس آموزش قرآن با حضور حسین شیرعلی  از جوانان بسیجی در حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی برگزار شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای ادامه داد: دورهمی نوجوانان همراه با بازی های متنوع و شاد و فعالیت ورزشی والیبال در مسجد ویژه حلقه نوجوانان شهید محمدحسن دولتی با استقبال خوبی همراه بود.

عربی بیان داشت: این برنامه با برپایی اردو نیم روزه به روستای لاسجرد همراه بود.

او با اشاره به برپایی دورهمی صمیمی بین بسیجیان نوجوان و جوان پایگاه پایگاه گفت: فعالیت ورزشی استخر حلقه نوجوانان نیز از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار