خبرهای داغ:

اهدای مدال طلای مسابقات مچ‌اندازی مستر یونیورس به خانواده شهید رحمتی

تبریز- «معصوم خلیل‌زاده تیمورلوئی»، قهرمان مچ‌اندازی مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس در سال ۲۰۲۴ میلادی، مدال طلایش را به خانواده شهید «مالک رحمتی» اهدا کرد.
کد خبر: ۹۶۱۹۰۴۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل نژاد تیمورلویی که به گفته خودش دارنده سه مدال طلا و یک نقره مسابقات مچ‌اندازی مستر یونیورس است، دوشنبه‌شب در حاشیه حضورش در منزل پدری شهید رحمتی گفت: این خانواده شهید بدانند که ما همیشه به یادشان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تمام مسئولان اجرایی کشور ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشند و اضافه کرد: تیم ملی مچ‌اندازی کشورمان از ۲۵ مرداد تا چهارم شهریور ماه عازم مسابقات جهانی «مولداوی» است و امیدوارم دعای خیر پدر و مادر شهید رحمتی پشت سر ورزشکاران کشورمان باشد.

دریافت ۲ مدال طلا از سوی «خلیل‌زاده تیمورلوئی» در مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس با روزهای شهادت شهدای خدمت مصادف شد و بر همین اساس برای اهدای یکی از این ۲ مدال به خانواده شهید رحمتی نیت کرد.

این ورزشکار فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران همچنین در سال ۲۰۲۳ میلادی مدال برنز مسابقات آسیایی مچ‌اندازی را کسب کرد و در مجموع چهار مدال بین‌المللی دارد.

«مالک رحمتی» که همراه با شهدای راه خدمت و بر اثر سانحه بالگرد رییس‌جمهور به درجه رفیع شهادت نایل شد، نخستین استاندار شهید آذربایجان‌شرقی است؛ جوانی که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان استاندار انقلابی و متدین یاد کردند.

شهید رحمتی اول بهمن ۱۴۰۲ با موافقت هیئت دولت به عنوان استاندار آذربایجان‌شرقی منصوب شد و آیت‌الله شهید «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نیز به عنوان نماینده ولی‌ فقیه در استان، حمایت قاطع خودش را از این جوان انقلابی و توانمند با صراحت اعلام کرده بود.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه امام صادق (ع) و دکتری تخصصی حقوق خصوصی از دانشگاه خوارزمی بود و قبل از استانداری آذربایجان‌شرقی، در جایگاه معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی قرار داشت.

شهید «رحمتی» همچنین سوابق اجرایی دیگری چون قائم‌مقام آستان قدس، مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی، عضو هیئت امنا و رییس بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس، عضو هیئت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و مسئولیت در سطوح مدیریتی وزارت کشور و اتاق بازرگانی ایران را در کارنامه خود داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار