خبرهای داغ:

لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر و رسانه در اجرای مأموریت ها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به توجه به رویکرد دانش بنیان در اجرای مأموریت ها و فعالیت ها گفت: معتقدیم در این راستا از ظرفیت هنر و رسانه به نحو مطلوبی استفاده شود به ویژه در برهه کنونی که مواجه با جنگ نرم و‌ جنگ شناختی اهمیت این موضوع بیشتر شده است.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۵۱
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در آیین تجلیل از خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای انجام مأموریت های خود در چهار حوزه شهدای گمنام، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر ارزشها نقشه راهی را ترسیم و اهداف، الزامات و چالش‌های موجود را تدوین کرده است.
وی با اشاره به توجه به رویکرد دانش بنیان در اجرای مأموریت ها و فعالیت ها گفت: معتقدیم در این راستا از ظرفیت هنر و رسانه به نحو مطلوبی استفاده شود به ویژه در برهه کنونی که مواجه با جنگ نرم و‌ جنگ شناختی اهمیت این موضوع بیشتر شده است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تاکید کرد: در حوزه دفاع مقدس نیاز است به تولید محتواها بیش از پیش توجه شود؛ چرا که دفاع مقدس با ۲ آسیب فراموشی و تحریف مواجه است.
بر اساس این گزارش، در این نشست به ارائه گزارشی در خصوص بهره برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان پرداخته شد.
گفتنی است، این نشست به منظور تجلیل از خبرنگاران و مدیران رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس و حفظ آثار و نشر ارزش‌های آن برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار