خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فارسان:

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند
فرمانده سپاه فارسان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷مردادماه روزخبرنگار را به خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۱۹۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، خبرنگار را به عنوان چشمان بیدار و وجدان هشیار جامعه دانست و بیان کرد:خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار و وجدان هشیار جامعه، نقش حیاتی در روشن‌سازی حقایق و رساندن صدای مظلومان به جهانیان دارند.

سرهنگ پاسدارعلیرضا عربی، افزود:17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.تولید و نشر اطلاعات، مانند چراغ پر فروغی می‌ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد.

وی، رسانه‌ را سنگری برای دفاع از استقلال، آزادی و رسالت در برابرحاکمیت‌های زورگوی دانست و افزود: خبرنگاری یعنی ایستادگی در برابر توطئه‌ها و حفظ هویت و ارزش‌های جامعه با بیان حقایق، بدون تعصب، تا همچنان صدای حق در برابر قدرت‌های بزرگ باقی بماند،خبرنگاران که همواره حرمت دانش و قلم را حفظ کرده‌اند و قلم خود را تنها در مسیر حقیقت و عدالت به کار می‌برند.

سرهنگ عربی، ادامه داد: درود خداوند نثار تمامی خبرنگاران شهیدی که قلم را به منزله‌ی سلاح خود برگزیدند و رسانه‌ها را سنگری برای دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با قدرتمندان بی‌رحم و حاکمیت‌های زورگوی جهانی قرار داده و در این مسیر پرافتخار به دیدار معشوق خود شتافتند، روز خبرنگار فرصتی است تا از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران قدردانی کنیم و به اهمیت نقش آن‌ها در جامعه تاکید کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، در پایان بیان کرد: با گرامیداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار، این روز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش های ارزشمند فعالان این حوزه در عرصه انعکاس و اطلاع رسانی اخبار بسیج و سپاه صمیمانه قدردانی می کنم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف‌سازی، مطالبه‌گری و ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار