خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه نینوا:

امام خمینی(ره)تفکر جهادی را در جامعه نهادینه کرد/حرکت جهادی امروز به یک گفتمان و تفکر تبدیل شده است

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امام راحل جهاد را وارد یک عرصه جدیدی به نام جهاد سازندگی کرد و یک تفکر جهادی را در جامعه نهادینه کردند. 
کد خبر: ۹۶۱۹۲۹۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

امام خمینی(ره)تفکر جهادی را در جامعه نهادینه کرد/حرکت جهادی امروز به یک گفتمان و تفکر تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در برنامه زنده تلویزیونی شب‌های هیرکان به مناسبت رزمایش جهادگران فاطمی ۴ گفت: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امام راحل جهاد را وارد یک عرصه جدیدی به نام جهاد سازندگی کرد و یک تفکر جهادی را در جامعه نهادینه کردند. 

وی افزود: در دفاع مقدس به خاطر نقش بی‌بدیل جهاد سازندگی حضرت امام لقب سنگرسازان سنگر را به آنها داد و پس از دفاع مقدس به دلیل تغییر نوع نگاه محرومیت زدایی و هویت مردمی تغییر پیدا کرد و به نگاه ساختاری و سازمانی تبدیل شد جهاد سازندگی منحل و سال ۷۹ به فرمان حکیمانه حضرت آقا بسیج سازندگی تشکیل گردید.

زمانی اظهار داشت: عرصه عمرانی و محرومیت زدایی خدمترسانی اقتصاد مقاومتی اشتغال گروه‌های جهادی از ماموریت‌های این سازمان است که عزیزان ما مشغول خدمت رسانی در این عرصه‌ها هستند و به عنوان یک بازوی توانمند برای ایران اسلامی مشغول انجام وظیفه می‌باشند که این حرکت جهادی امروز به عنوان یک گفتمان و یک تفکر و حرکت تبدیل شده است. 

معاون اجرایی سپاه نینوا تصریح کرد: یکی از ابتکارات حضرت امام این بود که ظرفیت مردمی را خوب شناخت و به مردم هویت داد و مردم در قالب‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرین شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ما در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در ۱۰ عرصه انجام ماموریت می‌کنیم که این ماموریت‌ها عمرانی کشاورزی اقتصاد مقاومتی فرهنگی پزشکی کمک‌های مومنان جهیزیه میز خدمت واکسیناسیون دام علمی و آموزشی و آزادسازی زندانیان می‌باشد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار