خبرهای داغ:

بانوان در تحکیم بنیان خانواده نقش کلیدی دارند

حمیده محدثی که یکی از اساتید دوره توانمندسازی بانوان بسیج جامعه زنان استان بود گفت: بانوان در تحکیم بنیان خانواده بدون تردید نقش تاثیرگذاری دارند.
کد خبر: ۹۶۱۹۳۰۶
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حمیده محدثی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در دوره های آموزشی که توسط سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار می شود، به عنوان مدرس دعوت شده ام، گفت: در دو محور زنان و خانواده همچنین تربیت راویان زن در اسلام مباحثی را برای شرکت کننده ها ارائه خواهم داد.

وی با بیان اینکه زنان در خانواده نقش های مهم و تاثیرگذاری همچون مادری، دختری و همسری را ایفا می کنند، ادامه داد:  این قشر از جامعه در راستای تحکیم بنیان خانواده می توانند گام های بلندی را بردارند.

این استاد دانشگاه نحوه برگزاری کلاس ها و میزان مشارکت بانوان در مباحث را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خواهران سوالات زیادی پیرامون رابطه زوجین، مادر و فرزندی دارند سعی می کنیم تا جایی که وقت اقتضاء کند به همه آنها پاسخ دهیم.

محدثی ضمن ابراز خشنودی از همراهی بانوان شرکت کننده در کلاس ها، برای استمرار چنین طرح ها و دوره های آموزشی ابراز امیدواری کرد و ضمن قدردانی از بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی برای اولویت قرار دادن مسائل بانوان بر لزوم ارتقای کمی و کیفی برنامه ها با هدف بهبود بهره وری شرکت کننده ها تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار