خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

واقعیات دوران دفاع مقدس را باید برای نسل جوان بازگو کرد

سرهنگ حیدری گفت: باید حوادث و اتفاقاتی که در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل گذشته است را برای نسل جوان بازگو کرد و تشکیل اردوهای راهیان نور در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند
کد خبر: ۹۶۱۹۵۴۱
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

 

 

 

قزوین_به گزارش بسیج، سرهنگ حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور گفت: در مرحله دوم اعزام به اردوی راهیان نور،۴۸۰ نفر با ۱۰ اتوبوس به مدت سه روز از مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب کشور، بازدید خواهند نمود.

 وی افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از بلندی‌های بازی دراز و یادمان شهدای مرصاد و بازدید از دیگر مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس در جبهه غرب از برنامه‌های این سفر معنوی است.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام علی علیه السلام شهرستان تاکستان اظهار کرد: راویان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کنار کاروان هستند و این روایت گران از رزمندگانی هستند که در آن مناطق جنگی در عملیات‌ها حضور داشته اند.

 

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یک حرکت ارزشمند فرهنگی است که توسط رهبر معظم انقلاب بنیان گذاری شد و نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی دارد.

حیدری با بیان اینکه جنگ تحمیلی برای کشور ما یک گنجینه معنوی بزرگ و ارشمند بود ادامه داد: باید حوادث و اتفاقاتی که در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل گذشته است را برای نسل جوان بازگو کرد و تشکیل اردوهای راهیان نور در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کند

گفتنی است هفته گذشته، در مرحله اول اعزام کاروان راهیان نور ، ۱۳۵نفر از دانش آموزان دختر از تاکستان با

 ۳ اتوبوس به مناطق غرب کشور اعزام شده بود.

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار