خبرهای داغ:
مدیرکل انتقال خون استان قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج؛

از مهمترین رسالت های رسانه ایجاد دغدغه اهدای خون در جامعه است 

صالحی فر گفت: مهمترین کار در رسانه این است که کاری کند دغدغه و ضرورت اهدای خون به منازل مردم ورود کند
کد خبر: ۹۶۱۹۵۴۴
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

 

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز پژمان صالحی فر، مدیرکل انتقال خون استان قزوین به مناسبت روز خبرنگار، با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کرد. 

 

صالحی فر در حاشیه این دیدار، بسیج خانواده بزرگی است که در همه عرصه ها توانسته نقش پررنگ و جریان سازی داشته باشد و در این بین مجموعه خبرگزاری بسیج بعنوان رسانه برخط توانسته اطلاع رسانی کاملی از این فعالیت ها داشته باشد.

 

وی گفت: روز خبرنگار یک‌ مناسبت نیست بلکه بهانه ای است تا از تلاش خبرنگاران تحلیل شود.

 

صالحی فر اظهار کرد: سازمان انتقال خون یک سازمان کاملا عام المنفعه است که به همه نیازمندان خون و فرآورده های خونی، خدمات خیرخواهانه ارائه می کند. یکی از خصیصه های کار خیر این است که برای ارایه اقدامات خیرخواهانه بی هیچ نگاهی خدمت رسانی می کند. سازمان انتقال خون این گونه است که گیرنده خون را نمی‌شناسیم بلکه در مسیر این انتقال برای سلامتی فرد تلاش می کنیم. با تمام پیشرفتی که بشر کرده این لطف خدا را می رساند که انسان هنوز نتوانسته یک قطره را بسازد و تنها راه اهدا خون است.

 

مدیرکل انتقال خون استان قزوین عنوان کرد: عمده ترین مشکل خون گلبول قرمز و پلاکت می باشد به ویژه برای شیمی درمانی ها و سرطانی ها که پلاکت آنها افت می کند و دچار خونریزی داخلی می شود. پلاکت متاسفانه داری تاریخ انقضا می باشد. بسیج در اتفاقات مختلف به ویژه در جریان کرونا کمک بسیاری به ما کرده است و باید این فرهنگ نوعدوستی که در بسیج وجود دارد همه گیر شود.

 

وی افزود: مهمترین کار در رسانه این است که کاری کند دغدغه و ضرورت اهدای خون به منازل مردم ورود کند چرا که نیاز به خون، یک امر حیاتی است. اهدای خون، اهدای بافت و نوعی پیوند است و این رسانه است که بتواند این فرهنگ را در جامعه ایجاد نماید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار