مسئول روابط عمومی تیپ الغدیر:

اجرای مرحله عملی دوره های تکمیلی بسیج در تیپ ۱۸ الغدیر یزد 

علی دادآفرین: دوره آموزشی تکمیلی بسیج با همکاری گردان های امام حسین علیه السلام و حوزه های مقاومت بسیج سطح استان با مدیریت معاونت آموزش تیپ مردم پایه ۱۸ الغدیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۷۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در راستای ارتقاء سطح آمادگی، کسب مهارت‌های جدید و آشنایی با مباحث تخصصی مختلف نیروهای فعال بسیج این دوره آموزشی با همکاری گردان های امام حسین علیه السلام و حوزه های مقاومت بسیج سطح استان با مدیریت معاونت آموزش تیپ مردم پایه ۱۸ الغدیر برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی تیپ الغدیر خاطر نشان کرد : هدف اصلی این دوره، ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های بسیجیان در زمینه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و امدادی است. این دوره به افراد این امکان را می‌دهد تا با گذراندن آموزش‌های لازم، کارت سبز بسیج را دریافت کنند که نشان‌دهنده گذراندن این دوره و کسب مهارت‌های لازم است.

وی به برخی مزایای دوره تکمیلی بسیج و دریافت کارت سبز بسیج، برای افرادبسیجی اشاره نمود از جمله،  ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های فردی: با گذراندن این دوره، بسیجیان با مباحث مختلفی آشنا می‌شوند و مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف افزایش می‌دهند.

اولویت جذب خدمت سربازی در سپاه و تعیین محل خدمت خود، اولویت در جذب به سپاه: بسیجیانی که کارت سبز بسیج دارند، در صورت تمایل می‌توانند در اولویت جذب به سپاه قرار بگیرند.

وی در ادامه افزود: کاهش مدت زمان خدمت سربازی(کسر خدمت) از دیگر مزایای کارت سبز است که  بسیجیانی که علاقه مند به حضور در این دوره هستند می توانند به حوزه های مقاومت و گردان های امام حسین علیه السلام شهرستان خود مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار