خبرهای داغ:
سردبیر خبرگزاری بسیج در فارس:

آرزویم مخابره خبر ظهور است

سردبیر خبرگزاری بسیج در فارس گفت: من منتظرم و شاید یکی از آرزو‌های خبری من این است که شیرین‌ترین خبر دنیا را یک روزی مخابره کنم، حداقل روزی یک‌بار به این خبر فکر می‌کنم.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۳۳
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

فاطمه اسدزاده سردبیر خبرگزاری بسیج در فارس، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، بیان کرد: از سال ۸۴ با حضور در دوره‌های خبرنویسی و گزارشگری باشگاه خبرنگاران جوان فارس وارد عرصه خبر شدم.

وی با اظهار به اینکه آرزوی خبری‌اش، خبر از ظهور است، بیان داشت: من منتظرم و شاید یکی از آرزوهای خبری من این است که شیرین‌ترین خبر دنیا را یک روزی مخابره کنم، حداقل روزی یک‌بار به این خبر فکر می‌کنم و امیدوارم این توفیق را داشته باشم، اما تا الان، شاید خبر حضور رهبر انقلاب در گلزار شهدای کازرون یکی از بهترین و شیرین‌ترین اخباری بوده که کارکرده‌ام.
 
 این خبرنگار ادامه داد: متأسفانه خبر تلخ تاکنون زیاد بوده است، خبرهایی که با هرکدام از آنها ساعت‌ها اشک ریخته‌ام، اولین خبر تلخ، خبر شهادت شهید لیله‌القدر حجت‌الاسلام خرسند امام‌جمعه کازرون بود که از شهادت تا مراسم تشییع و تدفین را به‌صورت آنلاین برای خبرگزاری بسیج و پایگاه خبری تحلیلی شیرازه کارکردم که بسیار تلخ و سخت بود و بعد از آن خبرهای تلخ بعدی از جمله خبرهای شهادت حاج‌قاسم، شهید رئیسی و...

 وی با اشاره به اینکه کار در عرصه خبر مشکلات و معضلات خاصی دارد، مطرح کرد: شاید هیچ شغل و کار و حرفه‌ای به این حد این معضلات را نداشته باشد، همیشه در تعطیلات عمومی که عموم مردم تعطیل هستند، کار خبر اوج می‌گیرد، چه عید و خوشی باشد، چه شهادت و ایام عزاداری و چه این گرمایی که این روزها شاهدش هستیم.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی شیرازه

https://shiraze.ir/fa/news/164814

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار