خبرهای داغ:

عامل عمده شفاف‌سازی خبرنگاران هستند/دخالت در انتصابات سبب می‌شود مدیران پاسخگو نباشد

شاهرود_نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شفافیت در قانون‌گذاری، افکار عمومی را همراه می‌کند و موجب پیشرفت کشور است، گفت: عامل عمده شفاف‌سازی خبرنگاران هستند.
کد خبر: ۹۶۱۹۶۶۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

عامل عمده شفاف‌سازی خبرنگاران هستند/دخالت در انتصابات سبب می‌شود مدیران پاسخگو نباشدبه گزارش خبرنگار بسیج، احمد عجم نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در نشست روز خبرنگار با فعالان رسانه‌ای این شهرستان‌ها در دفتر نماینده با بیان اینکه خبرنگاران افسران پیشقراولان عرصه مطالبه گری در جامعه هستند، با تاکید بر اینکه شفافیت در قانون گذاری، افکار عمومی را همراه می‌کند و موجب پیشرفت کشور است، افزود: عامل عمده شفاف سازی خبرنگاران هستند.
وی با بیان اینکه ظلم در هر کجا چه در شهرستان و استان و کشور باشد جایز نیست، گفت: وحدت و انسجام بین همه ارکان نیاز است و تربیت نیروی انسانی خلاق، دلسوز و انقلابی بسیار مهم و مورد توجه ما است.
عجم با تاکید بر اینکه کار نمایندگی، کار تیمی است و باید همه کمک کنند، اظهار کرد: برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نیازمند نیرو‌های خلاق و دلسوز هستیم و با نقد سازنده موافقیم و در حوزه شفافیت روزانه گزارش به مردم می‌دهیم و صداقت سرمایه ماست.
وی با بیان اینکه باید به قانون تفکیک قوا پایبند بود، تصریح کرد: رهبری بر عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها تاکید دارند و ما نیز، چون مقلد ایشان هستیم حتماً عمل می‌کنیم و دنبال تنش نیستیم و در آرامش تصمیمات خوب می‌گیریم.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه به همگرایی استانی فکر می‌کنم، با انتقاد از فقدان سازمان حمل و نقل جاده‌ای در شرق استان سمنان و مشکلات عدیده در این راستا، ادامه داد: کارخانه تولید البسه سایپا و هدلینک زم را پی‌گیری کردیم و زامیاد هم موافقت ادامه کار را گرفتیم و پیگیریم و موضوع آب را پیگیر هستیم و کشور ما را جز مناطق تنش آبی قبول کرده است و اصلاح شبکه توزیع آب نیز مهم است هر چند منابع مالی زیادی می‌خواهد.
وی با بیان اینکه هر طرحی مصوبه داشته باشد پیگیری می‌کنیم که تحقق پیدا کند، گفت: مقدرات استان باید در قالب مجمع نمایندگان مجلس استان انجام شود و ما تاکید بر این مهم داریم..
عجم با اشاره به پیگیری در امر جاده‌های شرق استان، گمرک و فرودگاه، افزود: فرودگاه زیرساخت‌های آماده دارد و مرز هوایی را هم بار‌ها پیگیری کرده و می‌کنیم.
وی به معدن بوکسیت تاش هم اشاره کرد و گفت: دولت حمایت در بهره برداری دارد و ما هم نه حاضر به فدای منافع ملی هستیم و نه منافع مردم و حوزه زیست انسانی برای ما مهم است.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به موضوع جنگل ابر به عنوان یک سرمایه برای نسل‌های آینده اشاره کرد و بر ساماندهی آن تاکید کرد و بر پیگیری بندر خشک و جانمایی تامین آب و سرمایه گذاری بخش خصوصی و سایر امکانات آن تصریح کرد.
وی بر حمایت از دانشگاه‌های شهرستان تاکید و رقابت را از کمیت به کیفیت تبدیل کردن عنوان و گفت: افرادی که از دانشگاه‌ها وارد جامعه می‌شوند باید کیفی باشند و آزمایشگاه‌ها را باید تجهیز و هم افزایی ایجاد کرد و برای تحقق این امر در عمل اثرگذار باشیم.
عجم بر تلاش بر اینکه شاهرود هاب هوش مصنوعی کشور باشد تاکید کرد و اضافه کرد: انقلابی، مردمی، کارآزموده و پاک دست چهار شاخصه اصلی انتخاب مدیران است و پاسخگو کردن مدیران مهم است و تلاش داریم با نظارت دقیق بر مدیران این مهم محقق شود.
وی تصریح کرد: دخالت در انتصابات سبب می‌شود مدیران پاسخگو نباشد و ما ورود نمی‌کنیم، اما مطالبه می‌کنیم و حمایت از انسان‌های کارآمد را در دستور کار داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار