خبرهای داغ:

آغاز رزمایش گروه‌های تخصصی اقشار بسیج سازندگی استان فارس

جلسه ستاد رزمایش گروه‌های جهادی اقشار بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با حضور سرتیپ دوم پاسدار سردار جمالی جانشین سپاه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۱۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، مسئول سازمان  بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در جلسه ستاد رزمایش گروه های جهادی اقشار ضمن عرض تسلیت در پی شهادت مجاهد خستگی ناپذیر شهید اسماعیل هنیه اظهار داشت این حرکت جهادی که به همت گروه های جهادی تخصصی اقشار برگزار می شود دستاورد های خوبی در زمینه های محرومیت زدایی در نقاط جامعه هدف خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ادامه داد : نقش آفرینی این گروه ها براساس ماهیت و تخصصی که خود آنها دارند در عرصه های مختلف به صورت تخصصی برگزار گردد.

علی اکبر طحان افزود : این گروه های جهادی تخصصی اقشار در زمینه هایی همچون بهداشت و درمان حقوقی و اقشار های چندگانه با مشارکت جامعه زنان اصناف بسیج کارگری بسیج مهندسین بسیج هنرمندان بسیج دانشجویی نقش آفرین می کنند.

سرهنگ طحان اضافه کرد: قرار بر این است که این گروه های جهادی تخصصی در بازه های مشخص و زمان بندی شده فعالیت های جهادی خود را را در نقاط لازم انجام دهند و فعالیت های این گروه ها مختص به تخصص خود انها می باشد.

وی در خاتمه افزود:ضمن تقدیر و تشکر از گروه های جهادی تخصصی اقشار که در سالهای گذشته هم بسیج سازندگی را یاری کردند این فعالیت های جهادی تخصصی که در هر منطقه مشخص شده برگزار می شود در سالهای آینده نیز در هر مناطق نیز برگزار خواهد شد و ان‌شاالله مثمر به ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار