خبرهای داغ:

برپایی ایستگاه سواد رسانه‌ای رومشکان در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج

برپایی ایستگاه سواد رسانه‌ای  رومشکان در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج
در نخستین روز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در شهرستان رومشکان، غرفه ایستگاه سواد رسانه‌ای میزبان جمع کثیری از بازدیدکنندگان بود.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۳۱
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

سرهنگ علی بازوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان گفت: غرفه اختصاصی نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی شهرستان رومشکان با هدف تبلیغ و ترویج سواد رسانه‌ای جهت استفاده بهینه از رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی برپا شد.

وی افزود: در زمان‌های بازدید از این نمایشگاه، بسته‌های آموزشی شامل بروشور و تراکت سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، با تاکید بر ضرورت آگاهی کودکان و نوجوانان از آسیب‌های فضای مجازی،در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رومشکان یادآور شد: این ایستگاه از ۱۶ تا ۲۶ مرداد‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان رومشکان دایر است که در همین روزهای نخست نیز مورد استقبال گسترده مسئولان شهرستانی قرار گرفته است.

ازوند در خاتمه تاکید نمود: برپایی ایستگاه‌های سواد رسانه‌ای گامی موثر در ارتقاء سواد رسانه‌ای و به تبع آن کاهش آسیب‌های فضای مجازی و استفاده از ظرفیت‌های آن می‌باشد.

گفتنی است امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، معاون فرماندار رومشکان، فرمانده سپاه شهرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و مدیران ادارت و نهادهای انقلابی شهرستان از این ایستگاه بازدید کردند.

لازم به ذکر است این ایستگاه به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار