خبرهای داغ:

نشست های روشنگری و بصیرتی در روستاهای سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از برپایی نشست های روشنگری و بصیرتی به همت گروه های جهادی شهید ابراهیم هادی و شهید محسن حججی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۸۰۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه صفر مراسم های عزاداری حسینی در روستاهای شهرستان سرخه بصورت روزانه برپاست و این برنامه همراه با نشست های فرهنگی و بصیرتی برگزار می شود.

راضیه شهادت بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم سوگواره حسینی هرروز همراه با نشست های تبیینی ویژه خواهران با همکاری خواهران بسیجی در حسینیه روستا با استقبال خوبی برگزار می شود.

او افزود: همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی 4، نشست های روشنگری و بصیرتی با محوریت جهاد تبیین با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پیوندی، حجت الاسلام والمسلمین جلالی و حجت الاسلام والمسلمین حسن معینیان در حسینیه اعظم لاسجرد‌ برگزار و پذیرایی از سوگواران حسینی توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی و شهید محسن حججی انجام می شود.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به برپایی طرح تابستانه نوجوانه های صالحین در پایگاه گفت: کلاس آموزشی قرآن ویژه نوجوانان هفت تا پانزده سال، کلاس های ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان در روستا برگزار می شود.

شهادت خاطرنشان کرد: کارگاه آموزش سواد رسانه همراه با نشست بصیرتی باحضور معصومه صوفی آبادی در مهدیه روستا و سفره توسل به حضرت رقیه (س) همراه با اقامه نماز جماعت و نشست روشنگری با موضوع دشمن شناسی در زمان غیبت امام زمان (عج ) به همت گروه جهادی شهید محسن فخری زاده برپا شد.

او در پایان عنوان کرد: همچنین برپایی نشست های بصیرتی به نیت شهدای روستا با محوریت امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های اجرایی به همت جهادگران بوده است.

  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار