آیین گرامیداشت شهید القدس،میلاد بیدی در شهرستان جوین برگزارشد+تصویر

جانشین فرمانده سپاه امام رضا گفت:کسانی در مسیر جبهه حق می مانند که اهل بصیرت و صبر باشند.
کد خبر: ۹۶۱۹۹۸۶
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

آیین گرامیداشت شهید القدس،میلاد بیدی در شهرستان جوین برگزارشد+تصویر

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از جوین؛ سردار افراسیابی در مراسم گرامیداشت شهید القدس ،پاسدار شهید میلادبیدی که در روستای بید شهرستان جوین برگزار شد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در امتدادبعثت پیامبر اسلام وبه  مصداق حدیث شریف و آیه قرآن که قومی خواهد آمد که اسلام را زنده خواهدکرد، زمینه ساز ظهور خواهد بود. انقلاب اسلامی به رهبری امام تا به امروز ادامه پیدا کرده و این به برکت وجود شهید بیدی ها است که نگداشتند یزیدیان برما حکومت کنند.

وی با اشاره به حدیث شریف  ولایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر افزود: کسانی در مسیر جبهه حق می مانند که اهل بصیرت و صبر باشندو به فرمایش شهید مطهری یزد و حسین زمان خودشان را بشناسد.

سردار افراسیابی با اشاره به اهمیت  بصیرت وصبر در جبهه حق بیان کرد: شهدا اهل بصیرت و صبرند و درست تشخیص  دادند .ما دراین محفل جمع شده ایم تا پیمان ببندیم و بگویم راه شهدا را ادامه می دهیم و نخواهیم گذاشت حجت خدا را به مسلخ ببرند.

وی در ادامه با توجه آسیب های فضای مجازی اعلام کرد:امروز ما در فضای مجازی توسط دشمن بمباران می شویم تنها  کسانی نجات پیدا می کنند که اهل بصیرت باشند و راه را گم‌ نکنند.

افراسیابی خاطر نشان کرد: امروز جبهه مقاومت جبهه حق است که شجاعانه در برابر یزیدیان مقاومت می کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم‌ پدر شهید مدافع حرم شهید مهدی بیدی  و پدر و همسر شهید القدس میلاد بیدی با اهدا لوح سپاس تقدیر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار