نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت:

راهپیمایی اربعین رستاخیزی برای اسلام ناب محمدی (ص)

نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دستاورد راهپیمایی اربعین رستاخیزی برای تشکیل اسلام ناب محمدی (ص) است که توسط تمامی مسلمانان جهان در حال وقوع است.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۳۷
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام طا‌ها توکلی نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: در حقیقت شکست تزویر، نفاق و تظاهر به اسلام واقعی، به برکت نهضت کربلا و عاشورا و رستاخیز بین‌المللی به نام راهپیمایی اربعین شکل گرفته است.

وی گفت: این راهپیمایی اثرات و برکاتی دارد که قابل تامل است چرا که اگر جهانیان مفهوم و ندای حقیقی و ناب را بشنوند قطعاً در مقام فهم قدرت تبیین نسبت به اسلام بدلی و اسلام واقعی شناخت پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه کربلای معلا و زیارت امام حسین (ع) در ایام اربعین اثرات خاص خود را در بر می‌گیرد افزود: این حرکت نه فقط در مقام فهم بلکه نسبت به همه ابعاد زندگی انسان اثر‌گذار خواهد بود.

حجت الاسلام توکلی خاطر نشان کرد: این حرکت سر آغاز شروعی برای رسیدن به مفهوم و پیام واقعی کربلا و عاشورا است که همان بیداری دل‌های به خواب رفته به خاطر عصبیت و جاهلیت است.

وی گفت: موضوعی که می‌توانیم از آن به عنوان یکی از اثرات و برکات اربعین از آن یاد کنیم همدلی مؤمنین و محبین امام حسین (ع) است که مبدا واحد تا مقصد واحد را به اسم پیاده روی اربعین طی می‌کنند تا یک کلام واحد را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام توکلی افزود: اربعین نماد اقتدار و همبستگی در مقابل دشمنان ما است که اگر دشمنان دین مبین اسلام و نهضت امام حسین (ع) این هیمنه و اقتدار و عزت و سلابط را ببیند اجازه تعدی نسبت به مسلمانان را به خود نخواهند داد بلکه برتری و عزت آنها را خواهند دید و همین امر موجبات یاس و نا‌امیدی آنها را فراهم خواهد کرد.

وی گفت: نمایش اسلام نابت محمدی (ص) در افکار و انزار عمومی جهانیان در مقابل اسلامی که به نام داعش که ساخته و پرداخته سازمان‌های جاسوسی است و با اسلام واقعی ضدیت دارد از اهداف مهم این راهپیمایی با شکوه است چرا که خواستگاه ملت انقلابی ایران اسلامی و جریان کربلا و عاشورا و همه شیعیان و محبان اهل بیت (ع) خشکاندن ریشه نفاق و دروغ در اسلامی غیر از اسلام واقعی است که به لطف و عنایت خدا و هوشیاری مردم در این رستاخیز بین اللملی یعنی اربعین به یک نمایش و تجلی اسلام ناب محمدی (ص) تبدیل شده است.

وی بیان داشت: در این رستاخیز از هر ادیانی چه شیعه چه سنی چه‌یهودی چه ارمنی همگی وجود دارند تا وحدت اسلامی و اقتدار واقعی اسلام را معنا ببخشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیاده روی اربعین ایجاد‌امید در دل مظلومان عالم را به اعتبار و اقتدار این شکوه زنده می‌کند تا نسبت به وضعیتی که در آن هستند یک گام به جلوتر با اعتقاد راسخ قدم بردارند.

وی خاطر نشان کرد: تمرین و آماده‌سازی یک حکومت جهانی یکی دیگر از دستاورد‌های پیاده روی اربعین است چرا که حکومت جهانی که در آن وحدت و همدلی و عزت و انسانیت است در این حکومت وجود دارد که پرچمدار واقعی آن اسلام ناب محمدی (ص) خواهد بود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار