فرمانده ناحیه بسیج میثم تاکید کرد:

تبیین حقایق، مهمترین رسالت خبرنگاران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم در آیین تجلیل از افسران جنگ نرم گفت: خبرنگاران امروز بعنوان افسران جنگ روایت ها باید به تبیین حقایق پرداخته و امید آفرینی را به جامعه تزریق نمایند.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سرهنگ پاسدار اسماعیل زیبایی در مراسم آیین تجلیل از افسران جنگ نرم بمناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه امروز رسانه ها نقش مهمی در تبیین دارند، تاکید کرد: خبرنگاران، امروز بعنوان افسران جنگ روایت ها باید به تبیین حقایق پرداخته و امید آفرینی را به جامعه تزریق نمایند.

وی افزود: نقش خبرنگاران انقلاب اسلامی همانند حضرت زینب (ع) و امام سجاد (ع) که در طول اسارت به تبیین حوادث روز عاشورا پرداخته و حقایق پنهان آن را آشکارا برای مردم بیان نمودند، بسیار با اهمیت است و بایستی از آن درس و الگو گرفت.
زیبایی با بیان اینکه دشمن به اهمیت رسانه و کارکردهای آن بر مغز و روح جوامع پی برده است، گفت: خبرنگاران باید در کار خود چند نکته را مدنظر بگیرند. اولا، حضور در تمام صحنه ها و میدان ها. دوماً، بیان حقایق و تبیین آنها. سوم، کمک برای تشخیص درست حق از باطل برای مردم و چهارم، بیان روایت اول از کف میدان و جلوگیری از انحراف و سوء استفاده دشمن از خرده روایت ها.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم در پایان اظهار داشت: از خبرنگاران افتخاری بسیج انتظار می رود تا مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری فعالیت های بسیج را بصورت هنرمندانه، منعکس و امید آفرینی را به جامعه تزریق نمایند.

در پایان از خبرنگاران بسیجی تجلیل بعمل آمده و به رسم یادبود هدایایی از طرف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم اهداء گردید.

خبر/ حمیدرضا ربانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار