خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

بسیجیان در جهاد تببین سنگ تمام گذاشتند

بسیجیان در جهاد تببین سنگ تمام گذاشتند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: بسیجیان در جهاد تبیین سنگ‌تمام گذاشتند و باید تلاش کرد دستاوردها و فعالیت‌های بسیج را به خوبی نشان داد.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷

احمد حسنوند فرمانده ناحیه بروجرد ظهر امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: امروز براساس فرمایشات امامین انقلاب حرکت نکنیم ضرر خواهیم کرد، زیرا تحلیل‌های امامین انقلاب همیشه درست بوده است .

بسیجیان در جهاد تببین سنگ تمام گذاشتند

فرمانده سپاه بروجرد به سخنان رهبری در راستای رژِم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند: رژیم‌صهیونیستی ۲۵ سال آینده را به چشم نخواهد دید، شاید برخی تصور کنند که رژیم جعلی قدرتی دارد ولی پرچم فلسطین به زودی برافراشته خواهد شد و وعده صادق رهبری محقق می‌گردد.

حسنوند اظهار داشت: معتقدیم خالق هستی این اصول و روش را برای ما ترسیم کرده است و اگر بخواهیم در برابر شبهات طاقت بیاوریم، جهاد تبیین است و از نظر اعتقادی این افراد را تقویت کنیم.

بسیجیان در جهاد تببین سنگ تمام گذاشتند

وی افزود: از دیگر مولفه‌های مهم قدرت در کشور انتخابات است و این نشاندهنده این است که انقلاب چقدر در بین مردم محبوبیت دارد و دشمن تلاش کرد و تبلیغات مسموم و سم‌پاشی زیادی انجام داد تا حضور در انتخابات کمرنگ شود، اما بسیج توانست مشارکت را افزایش دهد و شاهد مشارکت بالای مردم بودیم.

 بسیجیان در جهاد تببین سنگ تمام گذاشتند
فرمانده ناحیه بروجرد به فعالیت و تلاش پایگاه‌های اسوه، اشاره کرد و افزود: اکنون در بروجرد به رشد و بالندگی رسیدیم ودراین پایگاه‌ها اقدامات قابل توجهی صورت گرفته به طوری که در یکی از پایگاه‌های روستایی اسوه، کل معتادان روستا را بهبود بخشیده و و روستا را از وجود معتاد پاک کردند، یا پایگاه‌هایی که با ارتباط با خیرین، نیازمندان زیادی را یاری می‌کنند.

حسنوند یاد آور شد: دو پایگاه از بروجرد به عنوان پایگاه برتر معرفی شدند و می‌خواهیم در بسیج ثابت کنیم که ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم و به مردم بهترین خدمات را ارائه دهیم لذا بعد از نعمت ولایت، بزرگترین نعمت، خدمت به خلق است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار