خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد:

الگو گیری از مکتب امام حسین (ع) راه سعادت بشر است

الگو گیری از مکتب امام حسین (ع) راه سعادت بشر است
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد گفت: الگو گیری از مکتب امام حسین (ع) الگوی اصلی شهدا بود این الگو پذیری راه سعادت بشر است.
کد خبر: ۹۶۲۰۲۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین هادی کولیوند، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد در مراسم تجلیل از برگزیدگان جهاد تبیین و پایگاه اسوه بسیج که در حسینیه ثار الله این شهر برگزار شد گفت: فرماندهان حوزه باید سوره احزاب آیه ۲۱ را سر لوحه کار خود قرار دهند، زیرا یکی از شیوه های تربیت، الگو پذیری در جامعه همین آیه است  و برای پیروی و تربیت اسلامی و انتشار آن باید مسئولیت پذیر بود.

 وی به الگو گیری از مکتب امام حسین (ع)  اشاره کرد و افزود: الگوی اصلی ما شهدا هستند، و اگر این اسوه ها به جوانان القا شود منجر به تربیت اسلامی و سعادت بشر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کولیوند بهترین روش تبلیغ، جهاد تببین را دعوت عملی دانست و یادآور شد: اگر کسی بخواهد بهترین اسوه  باشد باید خودش جلوتر از همه حرکت کند و با عملش الگو باشد و این باعث می شود که روی دیگران تاثیر دو چندان داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: هر کسی که می‌خواهد پیامبر(ص) الگوی او باشد  باید امید به خدا، روز قیامت و یاد خدا توجه داشته باشد تا بتواند به سعادت برسد زیرا کسی که این‌گونه عمل می‌کند هیچگاه در مسیر جهاد به مردم ناامید نمی‌شود و نه از کسی جزا و پاداش می‌خواهد چون قیامت را در نظر دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار