خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ایران اسلامی کانون اصلی آزاد اندیشان جهان است

ایران اسلامی کانون اصلی آزاد اندیشان جهان است
ایران اسلامی امروز به کانون اصلی همه آزاد اندیشان جهان و مهد ایجاد نمودن نوین اسلامی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۶۲۰۳۴۰
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵

قزوین_ به گزارش بسیج،حجت‌الاسلام والمسلمین علی یوسفی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، با حضور در آیین تکریم و معارفه مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و یگان امنیت، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، به بیان نکاتی در باب کنگره عظیم پیاده روی اربعین پرداخت و گفت: پیاده روی اربعین، تاریخی همراه و همزمان با نهضت امام حسین(ع) و عاشورا دارد. پیاده روی از اولین اربعین امام حسین(ع)، به پرچمداری جابربن عبدالله انصاری شروع شده و تا امروز تداوم داشته است.

 

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیاده روی اربعین نیز مانند بسیاری از ارزش ها که در تاریخ کمرنگ یا مسکوت بودند، رنگ و شکل تازه ای به خود گرفت. بر خلاف آنچه رسانه های خارجی سعی در جلوه دادن ابداع پیاده روی توسط جمهوری اسلامی هستند، جمهوری اسلامی در اصل احیاگر پیاده روی اربعین فراموش شده، بوده است.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در هنگامه ظهور ولی عصر(عج)، ندای انتقام خون امام حسین(ع) سر داده می شود، باید قبل از ظهور، مردم دنیا با امام حسین(ع) و مظلومیت ایشان آشنا شوند تا ندای امام زمان(عج) را درک کنند و این مهم توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

 

حجت الاسلام یوسفی اضافه کرد: استکبار جهانی و غرب با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود، سعی در کمرنگ جلوه دادن این اجتماع عظیم انسانی دارند، غافل از اینکه آزادگان سراسر عالم، مبلّغ نهضت و مظلومیت امام حسین(ع) هستند.

 

وی به نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در ایجاد تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا و زحمات ایثارگران و رزمندگان و همه کسانی که در تقویت نظام مقدس ایران اسلامی نقش آفرین بودند، جمهوری اسلامی با معرفی امام حسین(ع) به همه دنیا و رساندن مظلومیت امام به همه جهان، باعث فرو ریختن پایه های تمدن غرب و شروع تمدن نوین اسلامی خواهد شد، ایران اسلامی امروز به کانون اصلی همه آزاد اندیشان جهان تبدیل شده است. به همین دلیل مقام معظم رهبری مدظله العالی خطاب به دانشجویان اروپا و آمریکا می‌گوید شما در سمت درست تاریخ ایستاده اید.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران و نیروهای نظامی آن اکنون مرکز توجه همه دنیاست، همه جهان مبهوت و سردرگم چگونگی انتقام خون شهید هنیه هستند. فراتر از عملیات وعده صادق ، ضربه مهلکی به هیمنه پوشالی استکبار وارد خواهیم کرد تا بازتاب وسیع جهانی آن موجب شود دنیا ابر قدرتی ایران در منطقه را بپذیرد.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی مهر، تکریم و حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی به عنوان مسپول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن(ع) معارفه گردید.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا بیگی در سمت مسوول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت معارفه گردید.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار