زائر سرای الغدیر بی تاب حضور زوار اربعین 

زائرسرای الغدیر شهرستان زاهدان آماده پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی است.
کد خبر: ۹۶۲۰۵۳۸
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، منصور سعیدی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان در راستای آماده سازی زائرسرای الغدیر گفت: زائرسرای الغدیر آماده حضور زوار اربعین حسینی است و با تلاش های شبانه روزی همکاران، کلیه امکانات رفاهی، خدماتی شامل اسکان؛ تغذیه و ... جهت رفاه حال زوار در این زائرسرا فراهم شده است.

 

سعیدی افزود: امکانات و شرایط موجود در زائرسرای الغدیر قابلیت اسکان و پذیرایی برای ۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰ زوار در این زائر سرا را فراهم نموده است.

وی بیان داشت: سه سالن جهت اسکان زائران، دو موکب برادران و خواهران، نصب سایبان ۱۰۰۰ متری با مه پاش و سیستم پیجینگ جهت برگزاری مراسمات عزاداری و پذیرایی، نصب دکل مخابراتی جهت ارائه خدمات اینترنتی و تلفن، نصب سیستم ویدئو وال در زائر سرای الغدیر پیش بینی شده است.

ایشان افزود: آماده سازی ۴۴ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۰ چشمه حمام، نصب سه تانکر هوایی آب شرب با ظرفیت ۵۰ هزار لیتری ، طبخ سه وعده غذایی و پخت قرص نان از سایر خدمات قابل ارائه در این زائرسرا میباشد.

 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان اظهار داشت: هر ساله قبل از ورود مهمانان زوار به این زائرسرا یک دستگاه اورژانس ۱۱۵ و کارشناسان مرکز بهداشت نیز برای رسیدگی به امورات پزشکی و بهداشتی زائران در این مکان مستقر می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار