عضو هیأت رزمندگان اسلام چهارمحال وبختیاری خبر داد؛

اعزام 7 دستگاه کامیون و تریلی نذورات مردمی برای زائران اربعین

اعزام 7 دستگاه کامیون و تریلی نذورات مردمی برای زائران اربعین
مرتضی سجادی، از اعزام 7 دستگاه تریلی و کامیون شامل نذورات مردم ولایتمدار و خیرین چهارمحال وبختیاری برای زائران اربعین به کربلا معلی خبرداد.
کد خبر: ۹۶۲۰۶۶۲
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی، با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها  و قدر دانی از مردم عزیز گفت: همزمان با راهپیمایی میلیون ها نفر از عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه السلام و شرکت در پیاده روی از نجف اشرف به کربلا معلی، مواکب برای پذیرایی از زایرین اربعین حسینی از جهان اسلام، در مسیر زایرین برپا شدند.

وی، ادامه داد: مانند سال‌های گذشته با استعانت از درگاه الهی و حضرت سیدالشهداء علیه السلام، با همت و کمک خیرین و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، مواکب محبین الائمه علیهم السلام مسجدجامع شهرکرد و احباب الرضا علیه السلام برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در مقابل عمود های1402 و 1399 حسینیه یا علی علیه السلام کربلا مستقر می شوند.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ادامه داد: مواکب محبین الائمه علیهم السلام و احباب الرضا علیه السلام شهرکرد در کربلا معلی با انجام امور فرهنگی در حسینیه امام علی علیه السلام با حضور علما، مداحان و قاریان قرآن مجید و برگزاری نمازهای جماعت در سه وقت، سخنرانی، قرائت ادعیه و مداحی، پاسخگویی به سوالات و نیز تغذیه با پخت و تقدیم غذای گرم و چای، دم نوش و شربت و اسکان با مشارکت عزیزان عراقی تا دو روز پس از اربعین حسینی، در خدمت زایرین عزیز می باشند.

وی، به استقرار نانوایی در کربلا اشاره کرد ادامه داد: با استقرار دو دستگاه نانوایی ماشینی نان گرم (تافتون) برای ناهار ، شام ، صبحانه و نیز نان کاکولی برای صبحانه و میان وعده ها، طبخ و توزیع می شود.

جانشین پایگاه شهداء مسجد جامع شهرکرد از اعزام چهل نفر از خادمین برای خدمت رسانی به زایرین خبر داد و  افزود: اعزام اولین گروه برای برپایی مواکب یکشنبه 21مرداد ماه عازم کربلا شدند و تا ۲ روز پس از اربعین حسینی 6 شهریور ماه در کربلای معلی پذیرای زایرین اربعین حسینی خواهند بود.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با قدردانی از مردم و خیرین عزیز گفت: تریلی و کامیون های حامل کمک‌های اهدایی مردم و خیران استان به زائران اربعین حسینی شامل: "یک تریلی آب معدنی و یخ بهداشتی"، 100 کیسه آرد یک تن و 200 کیلو مواد غذایی "برنج، روغن، گوشت، شکر و حبوبات" ... برای خدمت رسانی به زایرین عزیز راهی کربلا شدند.

شایان ذکراست: موکب محبین الائمه علیهم السلام مسجدجامع شهرکرد، از سال ۱۳۹۴ تاکنون، پذیرای زائرین اربعین حسینی در شهر مقدس کربلای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار