خبرهای داغ:

«پویش رسانه‌ای روایت حماسه حسینی» در استان سمنان برگزار می شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان «پویش رسانه‌ای روایت حماسه حسینی» در این استان سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۲۰۷۲۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اربعین حسینی، فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با امام حسین (ع) و زنده نگه داشتن یاد و نام آن بزرگوار است. در این پیاده‌روی عظیم، میلیون‌ها زائر از سراسر جهان با پای پیاده به سوی کربلای معلا حرکت می‌کنند تا ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابراز کنند. 

وی خاطرنشان کرد: پویش رسانه‌ای «روایت حماسه حسینی» با هدف تولید محتواهای ارزشمند و گسترش فرهنگ عاشورایی در فضای مجازی، از تمامی علاقمندان به اهل بیت (ع) دعوت به همکاری می کند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان بیان کرد: ترویج معارف اهل‌بیت (ع) و فرهنگ عاشورایی در فضای مجازی، مستندسازی وقایع و رویدادهای پیاده‌روی اربعین، ایجاد آرشیوی غنی از محتواهای مرتبط با اربعین حسینی، جذب مخاطبان جدید و گسترش فرهنگ زیارت اربعین از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

مظفری شرایط مشارکت در این پویش را  تولید انواع محتواهای تصویری، متنی، صوتی و... با موضوعات مرتبط با اربعین حسینی، اشتراک‌گذاری آثار در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های رسمی پویش و دعوت از دوستان و آشنایان برای مشارکت در پویش عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه به آثار برتر ارسالی، جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد، گفت: مهلت ارسال آثار تا ۲۷مرداد لغایت ۶شهریور ۱۴۰۳ است و علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۲۵۸۳۳۱۰۷ ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دبیرخانه پویش رسانه‌ای «روایت حماسه حسینی» در این استان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار