خبرهای داغ:

«پیاده‌روی اربعین» نمایشی از عشق به ولایت و مکتب حسینی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی نمادی از عشق به ولایت و مکتب انسان‌ساز امام حسین (ع) است.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۲۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شاخص اهل‌بیت عصمت و طهارت را دستگیری و رشد و هدایت است و قطعاً هر کس در مسیر اهل‌بیت قرار بگیرد، نجات می‌یابد.

وی با بیان اینکه سفر اربعین سفری معنوی و پر از خیر و برکت است، گفت: در واقعه کربلا حر، وهب و زهیر ساخته شده‌اند و قطعاً حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین حرها، وهب ها و زهیرهای بسیاری ساخته می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: پیاده‌روی اربعین نمایش عرفان، معرفت، شعور و بصیرت است.

حسینی دیباجی با اشاره به حضور میلیون‌ها دلداده اباعبدالله الحسین در پیاده‌روی اربعین بیان کرد: پیاده‌روی اربعین تمرین و نمایش ولایت مداری است.

وی با بیان اینکه حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر از عاشقان امامت، ولایت و مکتب سرخ قیام امام حسین (ع) در هیچ‌جای دنیا تکرار شدنی نیست و این حرکت عظیم برای همه دوستان و دشمنان تعجب‌آور است، تصریح کرد: اربعین اجتماع، بصیرت و حماسه‌ای بزرگ است که دشمنان از آن واهمه و هراس دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار