خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور مطرح کرد؛

دفاع از اسلام و انقلاب رسالت بسیج طلاب است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد گفت: رسالت اصلی بسیج روحانیت، دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است و کسی نمی‌تواند این دو پایه نظام را از هم جدا کند.
کد خبر: ۹۶۲۰۸۸۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج طلاب و روحانیون یزد گفت: رسالت اصلی بسیج روحانیت دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است و امروز دفاع از اسلام و انقلاب در هم تنیده است و کسی نمی تواند اسلام و انقلاب را از هم جدا کند.

وی تاکید کرد: این انقلاب بسترساز طلوع خورشید ولایت است بنابراین باید از این انقلاب حفاظت شود.

همچنین آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این مراسم با بیان اینکه دشمنان تمام ابزارها را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند، گفت: آنها اخیرا اقرار کرده اند که با ایران از طریق سلاح و جنگ نمی توانیم کاری انجام دهیم و تنها راه نفوذ به ایران و جامعه ایرانی رخنه به ایمان و اعتقادات آنهاست. 

وی افزود: دشمن اکنون در تلاش است که برخی عقائد و حقایق را گرد فراموشی بزند و برخی سنت ها را تغییر دهد و طلاب و روحانیون در این زمینه وظیفه خطیری بر عهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: حضور یک طلبه در کارهای جهادی و سازندگی خوب و شایسته باعث دلگرمی مردم است اما آنچه مسلم است این است که روی دانشگاه و حوزه های علمیه کار شود زیرا این دو نهاد، هدف دشمن هستند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمنان از دوران کودکی روی فرزندان این مرز و بوم کار کرده اند و این امر تحول در سیستم آموزشی کشور را می طلبد.

آیت الله ناصری ادامه داد: ما در برابر دشمن باید به همه سلاح های مذهبی، معنوی، تقوا، اخلاق و استدلال مجهز شویم تا بتوانیم اقدامات دشمن را پاسخ دهیم. 

وی اظهار کرد: باید در تمامی ساحت های زندگی به این سلاح ها مجهز باشیم تا بتوانیم در مردم و جامعه نفوذ و اثرگذاری داشته باشیم و توطئه های دشمن را بی اثر کنیم.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه مردم از طلاب و روحانیون انتظار افتادگی و فروتنی دارند، افزود: طلاب با این ویژگی ها می توانند در میان قلوب مردم نفوذ کنند.

 آیت الله ناصری گفت: اگر طلبه و روحانی حرکتش برای خدا باشد، سخنش اثر و نفوذ دارد و حرف او در برابر دسیسه های دشمن، همانند آبی بر آتش خواهد شد.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام مهدی قره چایی قدردانی و حجت الاسلام غنی‌زاده به عنوان مسئول جدید بسیج طلاب و روحانیون استان معرفی شد.

همچنین در این مراسم از نماهنگ «از حجره تا سنگ» با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار