خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای انواع برنامه فرهنگی در مسیر زائران حسینی

رقیه موسویان از اجرای انواع برنامه فرهنگی در مسیر زائران اربعین حسینی توسط بسیج زنان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در مرزهای تمرچین، ماکوبازرگان، نقده و ارومیه موکب ویژه خواهران دایر خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۱۰
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفت و گو با بسیج در آذربایجان‌غربی از اجرای انواع برنامه فرهنگی و تربیتی در مسیر حرکت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در مرزهای تمرچین، ماکوبازرگان،  نقده و ارومیه موکب ویژه خواهران دایر شده و برنامه های متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است.

وی از توزیع کتاب سه زبانه با عنوان « زن در دیدگاه امامین انقلاب» در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این کتب دیدگاه و نظرات ناب حضرت امام ( ره) و رهبر معظم انقلاب درباره جایگاه زن در جمهوری اسلامی به رشته تحریر درآمده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی به راه‌اندازی غرفه محصولات عفاف و حجاب توسط بسیج جامعه زنان پیرانشهر، اجرای گروه سرود توسط نونهالان، اعزام راویان جایگاه و نقش زن در اسلام و مقایسه با غرب درموکب‌ها اشاره کرد.

موسویان از تهیه و توزیع بروشور به سه زبان ترکی استانبولی، انگلیسی و عربی در بین زائران خارجی خبر داد و گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره ۷ هزار زن شهیده درباره الگوی سوم زن مسلمان ایرانی در قالب بروشور چاپ شده و بین زائران توزیع می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه امروزه پیام شهدای کربلای حسینی عالم‌گیر شده است، ادامه داد: ایثار و شهادت و ایستادگی در راه دفاع از حق مهم‌ترین پیام نهضت حسینی است که خوشبختانه امروز شاهد هستیم، فراگیر شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بر لزوم ارتقای برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام تاکید کرد و بیان داشت: باید یکایک برنامه‌ها به قدری غنی باشند که به معنای واقعی کلمه تحول‌ بیافرینند.
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار