از خانم خانه دار به یک کارآفرین تبدیل شوید

بانوی کار آفرین هفتکلی گفت: به این فکر کنید که شما هم می‌توانید در خانه یک کارآفرین باشید، فقط کافی است خلاقیت خود را دست کم نگیرید و کمی هم پشتکار به آن اضافه کنید.
کد خبر: ۹۶۲۰۹۹۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
از خانم خانه دار به یک کارآفرین تبدیل شوید

به گزارش خبرگزاری بسیج از هفتکل، پریسا حسینی بانوی ۳۱ ساله کار آفرین هفتکلی، که از دوران نوجوانی در کنار مادرش و در مدرسه بافت عروسک، جا کلیدی، لیف، شال گردن و... را با علاقه و عشق یاد گرفته است حال در حال برگزاری کلاس‌های بافتنی برای علاقه‌مندان هفتکلی است.

این بانوی کارآفرین گفت: فرمول بافت عروسک‌های من، چیزی جز بازی با همان زنجیره‌های پایه‌کوتاه قلاب‌بافی خودمان نیست، اما پشت بافتن همه آنها علاقه‌ای است که وادارم می‌کند هر روز به فکر طراحی اتفاقی جزئی روی آنها و ظرافت بیشتر در بافت عروسک‌ها باشم.

حسینی در ادامه افزود: از تغییر رنگ لباس و مدل‌موهایشان گرفته تا تزییناتی که به آن‌ها اضافه می‌کنم، حتی وقتی که مشغول آشپزی و انجام کار‌های خانه هستم ذهنم درگیر طراحی است.

وی اظهار داشت: اولین قدم همیشه یادگیری است، برای شروع سراغ یادگرفتن هنر‌هایی بروید که با آن‌ها هرچند کم، اما از قبل آشنایی دارید، پس سعی کنید برای کاربردی شدن هنرتان نقشه بکشید.

حسینی در پایان گفت: به این فکر کنید که شما هم می‌توانید در خانه یک کارآفرین باشید، فقط کافی است خلاقیت خود را دست کم نگیرید و کمی هم پشتکار به آن اضافه کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار