خبرهای داغ:
مرتضایی خبر داد

اعزام کاروان زیارت پیاده رضوی از همدان به مشهدالرضا(ع)

همدان-مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان از اعزام کاروان زائران پیاده در قالب برنامه «زیارت پیاده رضوی» به مشهد الرضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۲۷
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
اعزام کاروان زیارت پیاده رضوی از همدان به مشهدالرضا(ع)

رضا مرتضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن ایام شهادت امام رضا (ع) امسال نیز به رسم هر ساله کاروان زائران پیاده به مشهد الرضا(ع) اعزام می‌شوند.

وی افزود: برنامه زیارت پیاده رضوی امسال برای ششمین سال به همت شبکه جوانان رضوی استان همدان در ایام پایانی ماه صفر برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان با بیان اینکه برنامه امسال ویژه خواهران است، گفت: علاقه‌مندان برای حضور در این همایش عظیم معنوی می‌توانند تا ۳۰ مرداد ماه از طریق تماس با شماره ۰۹۱۸۵۴۲۹۷۰۹ ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: عاشقان اهل بیت(ع) در قالب کاروان زائران پیاده رضوی با اعزام به مشهد مقدس به مدت یک روز از حوالی قدمگاه امام رضا(ع) تا حرم رضوی مسیر ۴۵ کیلومتری را پیاده‌روی می‌کنند.

مرتضایی تصریح کرد: زائران روز ۱۲ شهریور ماه از همدان حرکت کرده و ۱۳ شهریور ماه به قدمگاه امام رضا(ع) می‌رسند و پس از پیاده‌روی در شب شهادت حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) وارد مشهد مقدس می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خادمین همدانی در روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه مصادف با ۱ و ۲ ربیع الاول در چایخانه حضرت رضا (ع) در صحن کوثر به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار