خبرهای داغ:

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شیراز

به همت مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام و مشارکت خیران، تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی، به ارزش ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، بین نیازمندان تحت پوشش این مرکز توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۲۹
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع)، در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر، اظهارداشت: خدا را شاکر هستیم که به همت مرکز نیکوکاری حرم مطهر، امروز شاهد این حرکت بزرگ و ارزشمند هستیم.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، تنها بخشی از فعالیت‌های مرکز خدمات اجتماعی و نیکوکاری حرم مطهر عام المنفعه است که به همت این مرکز و مشارکت خیرین، به صورت مستمر، جهیزیه برای زوجین نیازمند تهیه می‌شود، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، تهیه نوشت افزار برای کودکان، توانمندسازی نیازمندان، حمایت و معرفی بیماران کم برخوردار به مراکز درمانی، کمک‌های مالی به خانواده‌های نیازمند به همت این مرکز صورت می‌گیرد.

تولیت حرم مطهر اظهار کرد: یکی از انتظاراتی که از اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، همواره وجود داشته همین برطرف کردن گرفتاری‌ها است. مطمئنا اگر امروز حضرت احمدبن موسی الکاظم علیهماالسلام، به لحاظ فیزیکی حضور داشتند، یکی از کار‌های اصلی ایشان رفع گرفتاری‌های نیازمندان بود، همان‌طور که در زندگی این کریم اهل بیت (ع) آمده است.

کلانتری خاطر نشان کرد: این بارگاه منور که به عنوان قطب فرهنگی شهر شیراز و به عنوان سومین حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مطرح است، از تمامی جهات باید در رتبه اول، قطب و الهام بخش باشد، به ویژه در فعالیت‌های عام المنفعه و خیرانه و همچنین در سایر امور، از جمله فعالیت‌های فرهنگی و مقوله جهاد تبیین، تکریم و خدمت به زائران و مجاوران، فعالیت‌های مذهبی، قرآنی و پژوهشی، همینطور حوزه‌های مرتبط با کودک و نوجوان و بانوان.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار