۱۳۳ پارکینگ‌ شهر مرزی مهران تحت نظارت پلیس قرار دارد

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به فعالیت ۱۳۳ واحد پارکینگ خودرو در شهر مرزی مهران گفت: عوامل انتظامی بر تامین امنیت این واحدها نظارت جدی دارد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۵۳
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،سرهنگ "مهرداد علی‌محمدی" رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید از پارکینگ‌های سطح شهر مهران، اظهار کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت حضوری پررنگ در پارکینگ های سطح شهر مهران دارد.

وی با بیان اینکه سارقان سابقه دار در ایام اربعین به صورت ویژه تحت نظارت پلیس قرار دارند، گفت: عوامل انتظامی بر ۱۳۳ واحد پارکینگ به صورت ویژه برای تامین امنیت و جلوگیری از سرقت از خودروهای زوار نظارت دارند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام ابراز کرد: کارکنان و عوامل انتظامی با استقرار ایستگاه‌های پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی کار انتظام بخشی، روان سازی ترافیک، برقراری نظم و امنیت و هدایت زائران به داخل شهر مهران را انجام می‌دهند.

۱۳۳ پارکینگ‌ شهر مرزی مهران تحت نظارت پلیس قرار دارد

علی‌محمدی بیان کرد: در این راستا ۱۱۲ واحد گشت خودرویی و ۱۵واحد گشت موتوری ثابت و سیار به صورت شبانه روزی در سطح استان و محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران استقرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین هفت ایستگاه موقت وظیفه تامین امنیت زائران را در حوزه سرزمینی استان ایلام برعهده دارند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: خدمت صادقانه و بی منت به عموم مردم از مهم‌ترین افتخارات فراجاست که در این ایام به صورت ویژه تر در دستور کار پلیس بوده تا زائران دغدغه ای جز زیارت عتبات عالیات نداشته باشند.

وی افزود:خوشبختانه ماموران پلیس با تلاش خود توانسته اند شرایط خوبی را ایجاد کرده و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کنند.

 مرز مهران اصلی‌ترین کانون تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است و اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از این گذرگاه تردد کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار