فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

خدمت به زائران اربعین یک افتخار است

سلیمانیان فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: خدمت به زائران اربعین یک افتخار است، موکب‌های سطح شهرستان ایلام به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۳۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام،فرمانده سپاه ناحیه ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ایلام گفت: خدمت به زائران اربعین یک افتخار است موکب‌های سطح شهرستان ایلام به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

وی افزود: امروز نهمین روزی است که خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در سطح مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، مدارس و موکب‌های سطح شهرستان ایلام در حال انجام است.

  فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: در سطح شهر و موکب مرکزی تا سطح ۵۰ هزار نفر امکانات اسکان برای زائران پیش‌بینی‌شده است. از مجموع ۱۲۸ موکب شهرستان ایلام، ۴۰ موکب که موکب‌های اصلی هستند در مجتمع موکب مرکزی واقع در کمربندی شرقی سازماندهی شده که از روز ۲۳ مردادماه کار خدمات‌رسانی به زائران در این مکان آغاز شده است.

  وی در ادامه گفت: علاوه بر موکب اصلی، در سطح شهر هم در مسیر ایلام مهران در قرارگاه امیرالمؤمنین علیه‌السلام بانروشان، سه‌راهی جندالله و در سد کنجان چم، سه موکب پیش‌بینی‌شده و که در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.

  سلیمانیان گفت: خدمات اصلی در موکب مرکزی به صورت شبانه‌روزی شامل اسکان، پذیرایی، نمازخانه، اقدامات فرهنگی، خدمات خودرویی، خدمات بهداشتی درمانی، نانوایی، سیستم ویدئو وال تلویزیون شهری، با همت موکب داران عزیز و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی دایر است. 

وی بیان داشت: در موکب مرکزی در مسیر رفت‌وبرگشت حدود ۲۰ هزار نفر از زائرین تردد دارند و با صبحانه، نهار، شام و میان‌وعده توسط موکب داران پذیرایی می‌شوند. 

فرمانده سپاه ناحیه ایلام یادآور شد: در طبقه دوم این مجتمع ۱۵۰ غرفه خانوادگی جهت اسکان زائرین پیش‌بینی‌شده است که به صورت شبانه‌روزی دایر است. 

وی تصریح کرد: در پایان از موکب داران سطح شهر ایلام، خیرین، گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی و بسیجیان عزیزمان که این خدمات ارزشمند را ارائه می‌دهند کمال تشکر را دارم. خدمات‌رسانی به زائرین تا ۴ روز بعد از اربعین حسینی هم در این مکان و هم در مسیر برگشت ادامه خواهد داشت. 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار