فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در حاشیه نمایشگاه اسوه؛

برپایی نمایشگاه اسوه با هدف از ترویج اختراعات و ابتکارات بسیجیان

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در حاشیه نمایشگاه اسوه گفت: نمایشگاه اسوه با هدف از ترویج اختراعات، ابتکارات و ظرفیت های بسیجیان در راستای اشتغالزایی بر پا شد.
کد خبر: ۹۶۲۱۰۹۲
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

سرهنگ مجید بیرانوند فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در حاشیه افتتاح  نمایشگاه اسوه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج لرستان در پلدختر اظهار داشت: نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌هایی مقاومت بسیج به مدت سه روز از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ مردادماه جاری از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برای عموم باز است و پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی هدف  برپایی نمایشگاه  را معرفی دستاوردها و انتقال تجربه بین رده‌های بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت،اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی،تولید دانش بنیان و خدمات‌رسانی دانست و تصریح کرد: در طی یک سال گذشته نمایشگاه ها  برپاشده شامل معرفی دستاوردهای فناورانه، کارآفرینی و اشتغال زایی، اختراعات و ابتکارات بسیجیان پل‌دختر است.

سرهنگ بیرانوند هدف دیگر نمایشگاه را ترویج برترین پایگاه‌هایی مقاومت شهرستان و هم‌چنین به نمایش گذاشتن ظرفیت های عظیم بسیجیان ، آشنایی مردم با فعالیت‌های این پایگاه‌ها و معرفی دستاوردها عنوان کرد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته پس از ارزیابی نمایشگاه، پایگاه‌هایی جدیدی توانستند امتیاز پایگاه اسوه و برتری نسبت به سایر پایگاه‌ها را به خود اختصاص دهند و با راهیابی به مرحله استانی برای مرحله کشوری رقابت کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله هفت پایگاه مقاومت بسیج برتر خواهر و برادر از هفت حوزه شهرستان‌های پل‌دختر و معمولان بر اساس سند اعتلای بسیج و کشف استعدادها و معرفی الگوهای موفق به سایر رده‌ها در منظر عموم قرار گرفت.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار