مثبت سوژه/ عرصه محوری؛

فعالیت پدر شهیدم، الگوی من در نقش آفرینی جهادی

مسئول گروه جهادی شهید ملک زاده گفت: عرصه فعالیت گروه، معیشتی، درمانی، فعالیت های اقتصادی مثل تهیه جهیزیه و سیسمونی، پرداخت وام های قرض الحسنه کارگشایی (ازدواج، ایجاد شغل و...) است.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۰۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵

زهرا ملکی بنادکوکی مسئول گروه جهادی و مدیر خیریه شهید ملک زاده و دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز گفت: هدف از ایجاد گروه جهادی خدمت رسانی به مردم محروم با استفاده از اعتمادسازی و صداقت درمیان خیرین، واسطه خیربودن تا امانت مردم، که به نحو احسنت به دست نیازمندان حقیقی برسد.

مسئول گروه جهادی شهید ملک زاده افزود: از سال ۶۶در قالب محله محوری و به صورت محدود تا به الان در این عرصه فعالیت می کنم، اعلان گروه جهادی ما در فضای مجازی دست به دست می چرخد و یا اینکه باحضور در جلسات خانگی می توانند با ما در ارتباط باشند.

این مسئول گفت: به دو دلیل نام گروه و خیریه ما شهید ملک زاده شد؛ اول زنده نگه داشتن نام و خاطره پدر شهیدم، دوم هر عملی که انجام می دهم الگوی اصلی من عملکرد اش است.

وی تصریح کرد: با اعتمادسازی بین مردم و خیرین توانستیم اقدامات زیادی در ارتباط با کمک رسانی، معیشتی، ذبح گوسفند، مرغ و خروس به صورت ماهیانه برای سیصد خانوار در قالب عقیقه و قربانی، سالی یک بار نحر شتر به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) به صورت نذورات مردمی که گوشت آن تبرکاً بین خیرین و نیازمندان توزیع می شود، مشاوره ازدواج، پرداخت هزینه درمان (اعم از تهیه دارو، ترخیص، شیمی درمانی و درمان های مقطعی) تهیه شیرخشک خاص برای نوزدان، وام ایجاد اشتغال و ایجاد کارگاه خیاطی به صورت تولیدی و آموزش، است.

ملکی گفت: به جوانان عزیز توصیه می کنم، نیت خالص برای رضای خدا و خدمت به خلق داشته باشند چرا که زمینه ای است برای ظهور و حکومت عدل گستر امام زمان(عج)، صداقت و درستی عمل که باعث اطمینان و اعتماد بین مردم و سبب پیشبرد اهداف می شود.

وی اظهار کرد: در این مسیر مشکلات متعدد در زمینه های مختلف مثل تحقیق درباره اثبات واقعیت نیازمندی با سعه‌صدر، محبت و زبان ملایم که ما امانت دار هستیم چرا که کمک های مردمی اولویت بندی است، پیشنهادمی کنم مسئولین مربوطه نسبت به خیریه ها و گروه های جهادی، نظارت بیشتر و همسان سازی داشته باشند، تا کمک های مردمی بطور مساوی توزیع شده و از مشکلات مردم بکاهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار