مجازات اسرائیل امری قطعی، معقول و مشروع است

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه دشمن امروزه در شرایط وحشت قرار گرفته و باید مجازات شود، گفت: مجازات رژیم غاصب اسرائیل امری معقول، مشروع و قطعی است و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ شکی در مجازات اسرائیل نیست.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۶۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان رضوی از کاشمرحجت الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار کرد: وقتی دشمن با شما رو در رو است عقب نشینی شما سم مهلکی است که سعادت دنیا و آخرت شما را می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهید اسماعیل هنیه به عنوان یک مهمان از دست دادیم و توسط اسرائیل و با رهبری آمریکا ترور شد، خاطرنشان کرد: اسماعیل هنیه تنها به عنوان یک فلسطینی و مهمان ترور نشد بلکه اسرائیل هر کجا که بتواند نقاط قوت را می‌زند، یک زمانی شهید طهرانی مقدم، شهدای هسته‌ای و… را توسط منافقین ترور می‌کرد و امروز شهید اسماعیل هنیه؛ این به معنای جنگ با ایران است.
امام جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه امروزه فلسطینی‌ها با خون خود هویت اصلی و شخصیت حقیقی رژیم غاصب اسرائیل را بر ملا کرد، افزود: فلسطین و غزه حقیقتاً کار بسیار بزرگی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی به خصوص طوفان الاقصی انجام داده است.
وی با بیان اینکه برخی اعتقاد دارند که ایران نباید جنگ با اسرائیل را آغاز کنند ولی باید بدانند دشمن خیلی وقت است که جنگ با ایران را آغاز کرده است و بی‌رحمانه هم ترور می‌کند، تصریح کرد: اگر ایران پاسخ قاطع ندهد، دشمن جسورتر می‌شود و هیچ کشوری جز ایران نمی‌تواند رژیم غاصب اسرائیل را مجازات کند.
 طاهری با اشاره به اینکه دشمن امروزه در شرایط وحشت قرار گرفته و باید مجازات شود، اذعان کرد: مجازات رژیم غاصب اسرائیل امری معقول، مشروع و قطعی است و اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند مجازات قطعی است یعنی هیچ شکی در مجازات رژیم غاصب اسرائیل وجود ندارد.
وی با تأکید بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل باید در وحشت باشد تا زمان قطعی مجازات او فرا برسد، عنوان کرد: عقب نشینی از این حمله تنها برای این است که شرایط مناسبی برای حمله فراهم شود که یکی از آن‌ها خسته کردن رژیم غاصب صهیونیستی است و آماده باش در این شرایط باعث خستگی نیرو‌های دشمن می‌شود.
امام جمعه کاشمر با بیان اینکه در شرایطی قرار داریم که مؤلفه‌های قدرت از نظر کمی و کیفی رو به افزایش است، تشریح کرد: پیاده روی اربعین قدرت ساز است و هم اقتداری که یمن نشان داده و حرکت‌هایی که در لبنان و عراق شکل گرفته، قدرت ساز است و امروز مؤلفه‌های قدرت برای جهان اسلام در طول تاریخ بی‌نظیر است.
وی با اشاره به اینکه نقش غزه در ایجاد تمدن نوین اسلامی، نقشی به نظیر و بی‌بدیل است، ابراز کرد: غزه کمک کرد تا آن تمدن نوین اسلامی مورد علاقه مردم دنیا قرار گیرد و امروزه غیر مسلمانان به اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

خبرنگار/ رضا کفاشیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار