خبرهای داغ:

برنامه های دینی و ورزشی با محوریت مسجد در سرخه برگزار می شود

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) از برپایی برنامه فرهنگی، ورزشی و دینی با محوریت مسجد با استقبال نوجوانان و کودکان در محله خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۲۶۶
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، برنامه های متنوع فرهنگی، تربیتی، دینی و ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) با تاکید بر مسجدمحوری در مسجد جمعه در این محله برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین عربی عضو شورای این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اسلام بر همدردی و تسلیت و تعزیت دادن به مصیبت‌زده و مصیبت‌ دیده تأکید دارد؛ زیرا شرایط ویژه او به گونه‌ای است که نیازمند همدردی و پشتیبانی معنوی و روحی است. این‌گونه است که در آموزه‌های وحیانی قرآن و اسلام اصطلاحی به عنوان تسلیت و تعزیت مطرح شده است.

او افزود: همچنین خداوند در آیات 155 تا 157 سوره بقره خود تسلابخش مؤمنان صابر مصیبت دیده می‌شود و آنان را با بشارت به مقامی والا و برخورداری از درود و رحمت و هدایت خویش دلداری و تسلی می‌دهد.

عضو شورای پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) ادامه داد: در این راستا در پی درگذشت یک عضو از خانواده یکی از نمازگزاران مسجد، دیدار با این خانواده جهت عرض تسلیت، قرائت فاتحه و قرائت زیارت عاشورا با حضور هیئت امناء و نماز گزاران مسجد جمعه انجام شد.

عربی اضافه کرد: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، در جهت مصیبت خاندان پیغمبر، مراسم قرائت زیارت عاشورا در مسجد برگزار می شود.

او با اشاره به برپایی مداوم کلاس های نوجوانه های صالحین در مسجد گفت: فعالیت ورزشی حلقه نوجوانان شهید محمد حسن دولتی در رشته فوتسال در این هفته نیز با استقبال خوبی برپا شد.

گفتنی است در راستای اجرای طرح تابستانه های پایگاه های مقاومت بسیج مسابقات فوتبال دستی و بازی جاسوس در رده نونهالان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار