فرماندار پلدختر:

اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم با همکاری رسانه ها

اطلاع رسانی خدمات دولت  سیزدهم با همکاری رسانه ها
فرماندار پلدخترگفت: عملکرد و دستاوردهای دولت سیزدهم را با همکاری رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند تا موجب امید افزایی در جامعه شود.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۵۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزای بسیج لرستان، احسان علیپوری روز شنبه ۲۷ مرداد ماه درجلسه شورای اداری با محوریت گرامیداشت هفته دولت  که در سالن جلسه‌های فرمانداری پلدختر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهارکرد: دولت شهید رجایی در مدت کوتاه و کمتر از یک ماه (۲۸ روز)  مدیریت خود چنان درخشید که پس ازگذشت ۴۳ سال اخلاص کم نظیر و ساده زیستی و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرجاودان مانده وبهترین الگو مدیریتی در عصرکنونی است.

وی ابراز داشت: هفته دولت امسال تقارن دارد با پایان کار دولت آیت الله رییسی و آغاز دولت چهاردهم و در دولت سیزدهم  اتفاقات خوبی در حوزه‌های مختلف رخ داده که باید از این فرصت برای انعکاس و اطلاع رسانی دستاورد‌های دولت شهید رییسی استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ظرفیت‌ها و خدمات را برای مردم بازگو کنند.

 فرماندار پلدخترباگریزی به فضای شهر پلدختر یادآورشد: کل فضای سبز این شهر ۲۰ هکتار است که با استناد به قول شهردار ۱۰ هکتار به این فصا الحاق خواهدشد.  

گفتنی است دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه 2 شخصیت فداکار انقلاب محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار