آهکی خبر داد

افزایش ۶ درصد ترددها در محورهای استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در محورهای استان همدان از افزایش ۶ درصد ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۶۱۷
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از آغاز طرح اربعین حسینی ۱۶مرداد تا ۲۸ مرداد ماه افزون بر ۱۰ میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد افزایش ترددها را در محورهای استان شاهد هستیم.

وی افزود: محورهای همدان-کرمانشاه حدفاصل میدان بهار تا تقاطع غیرهمسطح شهید زارعی، همدان-تهران، آزاد راه کربلا، و همدان- ملایر به ترتیب بیشترین ترددها را داشته اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: سال گذشته تا پایان طرح اربعین حسینی ۲۲ میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسید و با توجه به افزایش ۶ درصدی ترددها نسبت به مدت مشابه پارسال پیش بینی می شود امسال نیز تا پایان طرح اربعین حسینی ۱۴۰۳ حدود ۲۴ میلیون تردد در محورهای استان به ثبت برسد.

وی با اشاره به اینکه اغلب سفرهای زوار اربعین با خودرو شخصی انجام می شود، تاکید کرد: زوار عزیز در طول سفر زیارتی خود حتما استراحت کافی داشته باشند و می توانند برای استراحت خود از ۱۵۰ موکب،۴۳ مجتمع خدماتی رفاهی،۲۵ باب راهدارخانه و ۱۰۰ پارکینگ حاشیه جاده ای استان همدان استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار