خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آغاز موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی/ افزایش ۵ درصدی ترددهای روزانه همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی و افزایش پنج درصدی ترددهای سنگین روزانه در محورهای استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۱۸۰۷
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
آغاز موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی/ افزایش ۵ درصدی ترددهای روزانه همدان

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در محورهای استان اظهار کرد: روزانه افزون بر ۱۲۰ هزار تردد در محورهای همدان ثبت می رسد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه موج اول بازگشت زوار اربعین حسینی شروع شده است،تاکید کرد: باتوجه به پیاده روی اربعین و به هم خوردن زمان خواب، زائران گرامی حتما در هنگام بازگشت در مکان های که به همین منظور در مسیر بازگشت پیش بینی شده استراحت کافی داشته باشند چرا رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی بسیار حادثه ساز خواهد بود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: به منظور هماهنگی و کنترل اوج پیک بازگشت زوار اربعین حسینی هم اکنون ۳۹ نفر از کارکنان این اداره کل در پایانه مرز مهران مستقر هستند و تا پایان طرح اربعین و بازگشت کامل زوار مشغول ارائه خدمت و مدیریت ناوگان حمل ونقل عمومی خواهند بود.

وی در پایان عنوان کرد: زائران گرامی می توانند از طریق سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور مطلع شوند و سفر خود را مدیریت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار