مسوول دفتر نمایندگی سپاه تاکستان؛

اقتدار و قدرت هر کشور با قدرت نظامی سنجیده میشود

اقتدار و قدرت هر کشور با قدرت نظامی سنجیده میشود
موسوی گفت : اقتدار و قدرت هر کشور با قدرت نظامی سنجیده میشود و ما امروز اولین و قدرتمندترین کشور در منطقه هستیم
کد خبر: ۹۶۲۲۰۵۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی علیه السلام در نشست بصیرتی درجلسه هفتگی جبهه انقلاب خورهشت گفت: اقتدار و قدرت هر کشور با قدرت نظامی سنجیده میشود و ما امروز اولین و قدرتمندترین کشور در منطقه هستیم. 

 

بودجه نظامی کشور ما پایین تر بودجه نظامیست ۱۶میلیارد دلار بودجه نظامی ایران است،

۵۰ میلیارد دلار بودجه نظامی عربستان است،۵۰ میلیارد دلار بودجه نظامی آلمان و ژاپن است و 

۸۰۰ میلیارد دلار بودجه نظامی آمریکاست اما امروز آمریکا کجا ایستاده و ایران کجا ایستاده ، از لحاظ قدرت نظامی ایران مقتدرترین و قدرتمندترین قدرت نظامی منطقه است.

 

وی افزود: زمانی که آمریکا حمله کرد و عراق و افغانستان را گرفت در مورد ایران و حمله به ایران در میان افسران آمریکایی اختلاف شد و نتیجه این شد که رزمایشی بین ایران و آمریکا شکل بگیرد و قدرت نظامی سنجیده شود سال ۲۰۰۲ رزمایشی برقرار شد۲۵۰ میلیون دلار هزینه رزمایش شداین رزمایش تا چند سال قبل محرمانه بود

روز اول رزمایش۲۰ میلیون سرباز آمریکایی کشته میشود و روز سوم ایران پیروز میدان می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه خاطر نشان کرد: این ماجرا برای ۲۰ سال قبل هست،موشک فاتح ۱۰ و موشک حاج قاسم سلیمانی، موشک هایپرسونیک سپاه و موشکهای دیگر همه بعد از این جریانات ساخته شده‌اند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در ادامه ی قیام خود؛ تنها به مبارزه با حکومت های غاصب و ضد اسلامی اکتفا نکرد بلکه به منظور ایجاد حاکمیت الهی بر اساس موازین اسلام ( در عمل ) اصل مقدس ولایت فقیه را مطرح و زمام امور جامعه اسلامی را خود در دست گرفت و رهبری سیاسی – مذهبی را عینیت بخشید و توانست چهره ی مخدوش جهان اسلام را اصلاح کرده، تأثیر فوق العاده ای بر جهان اسلام و کشورهای جهان سوم بگذارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار کرد: سرنگونی استبداد 2500 ساله شاهنشاهی در ایران یکی از افتخارات موهوم پادشاهان ایران، نظام کهن شاهنشاهی در ایران بود که خاندان پهلوی نیز خود را وارث آن قلمداد می کرد. این خاندان برای از بین بردن فرهنگ اسلامی در کشور سعی می کردبا هزینه های گزاف از اموال و منابع این ملت ستم دیده، فرهنگ شاهنشاهی را جای گزین فرهنگ اسلام بنماید به این منظور جشن های متعددی از جمله جشن های 2500 ساله را، آن هم با بدترین شکل فساد و فحشا برگزار میکردند نیز وضع قوانین غیر دینی را به منظور محو دین از جامعه اسلامی ایران به انجام رسانید. امام خمینی ( ره) پس از سقوط رژیم شاهنشاهی در اولین پیام خود به ملت شریف ایران فرمودند : «من به این پیروزی که برای ملت ایران پیدا شده است تبریک می گویم. یک شاهنشاهی ظالم دو هزار و پانصد ساله را شما ملت ایران، با مشت و با همتی بزرگ و ایمانی راسخ سرنگون کردید و توجه به پشتیبانی هایی که از او می شد نکردید.»

وی در ادامه افزود: امروزه رهبر عزیز و فرزانه ما این انقلاب را به جایی رسونده که امروز حرف اول قدرت دنیا را می‌زنیم، وقتی که رژیم غاصب اسرائیلی مهمان عزیز ما را ترور کرد، اسرائیلی‌ها می‌دانند که ایران انتقام بدی خواهد گرفت و رهبری عزیز فرمان وعده صادق ۲ را صادر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نسب بیان کرد: چهل سال قبل سربازان امریکایی در ایران جولان می‌دادند و ما جرات نداشتیم به سربازان امریکایی حرفی بزنیم.

و قانون ننگین کاپیلاسیون موجب اعتراض شدید امام (ره) قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ما باید جوانان را طوری تربیت کنیم که نسبت به نظام انقلاب اسلامی تعصب داشته باشند

کار دشمن ناامید کردن جوانان است

امروز به برکت انقلاب اسلامی ما سرنوشت خودمان را خودمان رقم می‌زنیم دومین مولفه قدرت و اقتدار ما امنیت ماست، و کشور ما امن ترین کشور است .

 

مسئول دفتر نمايندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه امام علی علیه السلام تصریح کرد: تاثیرگذاری بر مسائل بین‌المللی و نیروی انسانی از دیگر مولفه های دیگر قدرت است و باید نسبت به نیروی انسانی و جمعیت حساس بود.

 

وی در پایان تاکید کرد: فرزندآوری بسیار مسئله مهمی است و باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشت

 

انتهای پیام/ ۱۰۰۵

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار