خبرهای داغ:
مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین خوزستان:

مواکب حسینی خوزستان تا پنج روز بعد از اربعین خدمت رسانی می‌کنند

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین خوزستان گفت: مواکب حسینی در محورهای مواصلاتی استان و گذرگاهای اربعین حسینی چذابه و شلمچه تا پنج روز بعد از اربعین به زائران خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۶۲۲۱۸۰
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان حجت الاسلام سیدمحمود موسوی اظهار کرد: خدمات مواکب اربعین حسینی در استان خوزستان از اول ماه صفر شروع شده و همچنان بدون مشکل ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از ۸۰۰ موکب از ورودی‌های استان و پایانه‌های چذابه و شلمچه مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین هستند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: به منظور استراحت زائران در مرز و شهرهای در پایانه مرزی شلمچه ۱۰ هزار، چذابه ۱۰ هزار و شهرهای مجاور ۳۰ هزارمکان اسکان اضطراری تدارک دیده شده است.

وی افزود: اکثر موکب‌های استان خوزستان مردمی و مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و خدمات نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین استان خوزستان بیان کرد: مواکب به طور متوسط روزانه ۵۰۰ هزار وعده صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران اربعین توزیع می‌کنند.

 بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان است و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار