مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان عنوان کرد:

اجرای ۶۰ برنامه بسیج ادارات در هفته دولت

مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۰ عنوان برنامه با ۱۰ برنامه شاخص در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، محمدرضا رمضان‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: در سپاه کردستان ۲۱ قشر در حال فعالیت هستند که یکی از این قشر‌ها بسیج کارمندان است که با ۱۲ حوزه مقاومت، ۱۵۷ پایگاه و ۱۸ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بصیرتی و خدمت‌رسانی باهدف توانمندسازی مدیران در تراز انقلاب و کارآمدسازی نظام اداری در سطح استان فعالیت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۰ عنوان برنامه با ده برنامه شاخص برگزار می‌شود که برگزاری میز خدمت در مناطق محروم با حضور مسئولین، برگزاری مراسم گرامیداشت روز قشر کارمندان، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، اعزام رزمایش گروه‌های جهادی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان، برگزاری رزمایش نذر خون با حضور کارمندان ادارات، توزیع کمک‌های مؤمنانه برای نیازمندان، برپایی موکب برای جاماندگان اربعین، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خواهران کارمند، افتتاحیه مسابقات جام فوتبال با حضور ۲۴ تیم ادارات به میزبانی دانشگاه کردستان و یادواره شهدای خدمت نیز از جمله برنامه‌های این حوزه است.

وی افزود: اعزام اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب و بازدید کارمندان از کارخانه تراکتورسازی به‌عنوان اردوی راهیان پیشرفت از دیگر برنامه‌های این حوزه است که به مناسبت هفته دولت در سطح استان اجرا خواهد شد.

رمضان‌زاده خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ نفر از کارمندان به اردوی راهیان نور اعزام و ۷۰۰ نفر تحت عنوان اردوی راهیان پیشرفت از کارخانه‌های استان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در راستای موضوع جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، ۶۸ نشست روشنگری برای کارمندان استان در ایام انتخابات با حضور هادیان سیاسی استان برگزار شد، یادآور شد: از ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر از جامعه هدف کارمندان استان کردستان حدود ۵۱ درصد عضو بسیج هستند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار