بهره برداری و کلنگ زنی ۶۱ پروژه خدماتی و عمرانی همزمان با هفته دولت در تایباد

فرماندار تایباد گفت: ۶۱ پروژه در زمینه های فرهنگی، ورزشی و عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۲۴۹۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مهدی شیردل در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولتمردان نظام مقدس اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت به مردم است.

وی نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای نظام و خدمات دولت را مهم دانست و افزود: مسئولان رسانه‌ها را فرصتی برای خود بدانند، در این راستا مدیران باید از ظرفیت رسانه‌های محلی و استانی برای ارائه گزارش فعالیت‌های خود بهره بگیرند.

شیردل ادامه داد: رسانه‌ها در کنار مطالبه‌گری، نکات مثبت و نقاط قوت فعالیت مسئولان و دولت را مورد توجه قرار دهند و نسبت به تشریح و تبیین آن‌ها به صورت هنرمندانه اقدام کنند تا شاهد افزایش امید مردم و ایجاد نشاط در جامعه باشیم که قطعاً این امر به دست شما صاحبان قلم و رسانه اتفاق می‌افتد.

وی اعلام کرد: در هفته دولت ۶۱ پروژه  در زمینه فرهنگی، ورزشی و عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که شامل ۵۶ پروژه افتتاح و ۵ پروژه کلنگ زنی است.

 شیردل عنوان کرد: این پروژه ها شامل آبرسانی در بخش های روستایی و شهری، بهسازی معابر و مبلمان شهری، افتتاح سالن ورزشی و زمین چمن، شروع استخر دانش آموزی آموزش و پرورش تایباد بعد از ۱۵ سال توقف با اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان و ... است.

خبرنگار/حسین رحمانی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار