خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بروجرد:

زائران میلیونی اربعین حسینی پشتوانه جبهه مقاومت هستند

زائران میلیونی اربعین حسینی پشتوانه جبهه مقاومت هستند
امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: راهپیمایی میلیونی زائران اربعین حسینی در طول تاریخ بی سابقه است. و آنها پشتوانه جبهه مقاومت هستند.
کد خبر: ۹۶۲۲۵۹۰
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک هفته دولت و رئیس جمهور جدید  گفت:  از دولت  جدید انتظار داریم  که مشکل معیشت ، خودرو و مسکن مردم حل  شود. 

وی گفت:  وزرای که از مجلس رای اعتماد گرفتند و چند وزیر که سابقه  خوبی نداشتند و رای اعتماد  هم گرفتند گوشزد می کنیم بدانید که مردم بیدار هستند و اگر در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کنند با آنها برخورد می شود. 

 حسینی با اشاره به دستاورد های دولت سیزدهم بیان کرد: دولت شهید رئیسی کارهای بزرگی را انجام داد  بسیاری از کارخانجات تعطیل شده را راه اندازی و مشکل آبرسانی در استان های مختلف را حل کرد.

امام جمعه بروجرد به افزایش یارانه ها در دولت رئیسی پرداخت و اظهار داشت: شهید  رئیسی یارانه‌ها  را ۱۰ برابر کرد بیمارستان های نیمه کاره  را در زمان ریاست جمهوریش  به اتمام  رساند.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی در روابط خارجی با بسیاری از کشورها ارتباط برقرار کرد و این مسیر پر افتخاری است و این مسیر همچنان باید ادامه دار باشد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به خونخواهی میهمان عزیز، شهید هنیه  تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیست با ترس از  حمله جبهه مقاومت در هراس به سر می برنند، این حمله از طرف همه کشورهای جبهه مقاومت انجام  میگیرد و ارباب آنان آمریکا نیز جرات دخالت نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: دنیا می داند که هیچگاه ما شروع کننده جنگ نبودیم، با ترور دانشمندان و سرداران ما  و  شهید هنیه خواستند  که به اعتبار ایران ضربه بزند اما بدانند جواب سختی دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار