خبرهای داغ:
به همت بسیج صنعت و معدن شهرستان سمنان انجام شد؛

بازدید از شرکت صنایع الکترونیک سازان سمنان با حضور جمعی از مهندسان بسیجی

بازدید از شرکت صنایع الکترونیک سازان سمنان با حضور جمعی از مهندسان بسیجی و به مناسبت رزمایش جهادگران فاطمی ۴ اردوی راهیان پیشرفت انجام شد.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۱۳
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، به همت کلینیک صنعت یار کانون مقاومت بسیج صنعت و معدن شهرستان سمنان و همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بازدید از شرکت صنایع الکترونیک سازان سمنان برای جمعی از مهندسان بسیجی برگزار شد.

این بازدید باهدف تشویق به همکاری و تعامل مثبت بین فناوران و فعالان در حوزه صنعت باهدف عارضه‌یابی و هم‌اندیشی، فهم بیشتر از دغدغه‌های نیروی کار، شبکه‌سازی و ارتقای ارتباطات، شناسایی نیروهای توانمند و هدایت شغلی و آموزش، توانمندسازی و ارتقای دانش انجام شد.

بر اساس این گزارش، شرکت صنایع الکترونیک سازان از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تولیدی صنعتی سازان با مأموریت احداث و انتقال دانش فنی و تکنولوژی تولید فب میکروالکترونیک در شهرک صنعتی شرق سمنان با ظرفیت تولید سالانه 100 میلیون قطعه IC و 4MW سولارسل و 10 میلیون LED HIGH POWER در سال 1384 تأسیس شده است.

 این مهم برای اولین بار توسط بخش خصوصی در نیمه دوم سال 1387 با ظرفیت 2 MW سولارسل (نیروگاه خورشیدی) و در نیمه اول سال 1388 با ظرفیت 25 میلیون لامپ LED HIGH POWER (100 هزار چراغ 50W خیابانی و صنعتی) با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 450 میلیارد ریال به تولید رسید.

تولید انرژی الکتریکی از نور خورشید جزء صنایع تک و استراتژیک بوده و تولید LED HIGH POWER و چراغ‌های LED به لحاظ مزایای برتر در تولید روشنایی و صرفه‌جویی 70 درصد انرژی الکتریکی در ایجاد شدت روشنایی معادل به چراغ‌های 150W و 250W سدیم و جیوه‌ای، جزو تولیدات استراتژیک در صنعت روشنایی است.

 این تولیدات قدم کوچکی در امر تولید ملی و خودکفائی صنایع HIGH TECH میهن عزیزمان ایران بوده و مصرف ملی آن اقتدار ملی و اشتغال هم‌وطنان عزیزمان را در امر تولید ارزش‌افزوده ملی به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است راندمان سلول‌های خورشیدی تولید این شرکت حداقل 15درصد بوده و سلول‌های خورشیدی تولیدشده با استاندارد نظامی DOUBLE SIDE TEMPERED GLASS تهیه و در مقابل ضربات مکانیکی و فشار باد مقاوم است.

قیمت پنل های تولیدی در مقایسه با تمام برندهای موجود اعم از غربی و حتی چینی پائین تر بوده و این افتخاری است که با یاری خداوند و تلاش جوانان این مرز و بوم حاصل آمده است و در حال حاضر پروژه بزرگ‌ترین نیروگاه فتوولتائیک کشور با ظرفیت 10 مگاوات توسط سرمایه‌گذاری این شرکت در شهر سمنان در دست اجرا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار