چهارم شهریور مصادف با سالروز شهادت شهیدان عراقی؛

بیانات دکتر حسن پور به مناسبت ۴ شهریور روز بسیج اصناف

امیدواریم که این همراهی و همدلی دولت، بسیج، جامعه اصناف و فعالان اقتصادی فصل جدیدی باشد برای رونق بیشتر کسب و کار ها البته در همه امور پیوست های فرهنگی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۲۲۶۹۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج؛  متن بیانات دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت ۴ شهریور روز بسیج اصناف به شرح زیر می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شهریور سالروز شهادت شهیدان عراقی و روز بسیج اصناف را گرامی میداریم.

ابتدا از همه بسیجیان محترم از همه ی اتاق ها، اتحادیه های اصناف که در طول یک سال گذشته به مجموعه ی بسیج کمک کردن تشکر میکنم در همه عرصه هایی که به لطف الهی موفقیت آمیز هم بود.

ما در بخش گسترش آموزش حضوری فقه بازار به لطف الهی توانستیم قدم های بزرگی را برداریم.

در بخش گروه های جهادی تخصص فنی هزار گروه جهادی به لطف الهی مشغول کار هستند و شکل جدیدی گرفته اند و مشغول خدمت به مردم در سراسر کشور هستند و بحث کار آفرینی از دیگر برنامه های گروه‌های جهادی است.

 در بحث تحقیق فرمان سال، جهش تولید با مشارکت مردم، طرح جهش تولید با جهش صادرات ارائه شد و در بخشی از کارگروهها به لطف الهی اجرا شد.

بخش صادرات به کشورهای همسایه، کشورهای مقاومت و برخی از کشور آفریقایی در دستور کار قرار گرفت که ما پذیرای هیئت های تجاری بودیم و هیأت  تجاری در برخی کشورها حضور پیدا کرد.  بسیج بحث جهش تولید را به جد دنبال نمود.

امیدواریم که در مسیر تا پایان سال و بر اساس برنامه پنج ساله که تدوین شد ما بتوانیم شاهد افزایش تولید در کشور مخصوصا در واحدهای صنفی تولیدی باشیم.

 با هماهنگی با مجلس شورای، عضویت بسیج در کمیته تطبیق شرایط داوطلبین هیئت مدیره اتحادیه بود رقم خورد و ابلاغ شد و این یک فرصتی برای سالم سازی بیشتر اتحادیه ها و اتاق های اصناف را همراه خواهد داشت.
 
دولت جدید هم مستقر شده و ما همکاری بسیار نزدیک با دولت خواهیم داشت و در جهت رفع مشکلاتی که هم برای دولت و هم برای مردم است تلاش خواهیم کرد.

 امیدواریم که این همراهی و همدلی دولت، بسیج و جامعه اصناف، فعالان اقتصادی، اتاق‌های بازرگانی، اتاق های اصناف فصل جدیدی باشد برای رونق بیشتر کسب و کار البته در همه امور پیوست های فرهنگی خواهیم داشت.

امسال چهار شهریور مصادف با اربعین حسینی است و به لطف الهی مواکب اصناف و بازار سراسر کشور در داخل کشور و مرزها برپا شد و موکب خدمات فنی بسیج اصناف کشور برای خدمت رسانی به مواکب عراقی در عمود هفتاد و چهار مسیر کربلا برپاست و گرامیداشت روز بسیج اصناف با برپایی مجالس سیدالشهدا علیه السلام و یادواره شهدا در مساجد بازار و اماکن تجاری صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار