خبرهای داغ:

تجلیل فرمانده سپاه اشنویه از خانواده چندفرزندی در شهرستان

فرمانده سپاه اشنویه ضمن دیدار با یک خانواده چند فرزندی در این شهرستان از آنها تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸۴۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویه امروز ضمن دیدار با یکی از بسیجیان این شهرستان که صاحب چهار فرزند است، گفت: هر کسی به سهم خود باید در راستای جوان ماندن جمعیت ایران اسلامی گام بردارد.

این مسئول یکی از دغدغه های فعلی در بین دلسوزان انقلاب را مسئله جمعیت عنوان کرد و بیان داشت: هر کسی به هر شکلی که می تواند در این زمینه باید پیشگام باشد، خواه فرهنگی و اقناعی، یا ارائه خدمات درمانی به جامعه هدف.

کمیل همتی وقاصلو یکی از بسیجیان سپاه اشنویه در معرفی خود ضمن ابراز خشنودی از اینکه چهار فرزند به عبارتی سه پسر و یک دختر دارد، گفت: فرزندان اولم سه قلو و پسر هستند و چهارمین فرزندم نیز دختر هست.

وی افزود: گرچه خداوند متعال به ما سه فرزند عطا کرده بود ولی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزندآوری تصمیم گرفتیم صاحب فرزند چهارم نیز شویم، از طرفی من و همسرم عاشق دختر بودیم که خداوند این نعمت خود را به ما ارزانی کرد.

همتی با بیان اینکه سه قلوهای‌مان 11 ساله و دخترمان یک و نیم ماهه است، گفت: نمی‌توان انکار کرد مراقبت و تربیت چهار فرزند سختی‌های خودش را دارد ولی ما خودمان را به خداوند متعال سپرده‌ایم.

تامین معیشت چهار فرزند با مدیریت هزینه ها و توکل بر خداوند میسر است

وی ضمن اشاره به تورم، هزینه‌های بالای پوشاک و ... خاطرنشان کرد: مسائل مالی در برهه کنونی شاید به مهم‌ترین مانع در زمینه تعدد فرزند مطرح باشد ولی می‌توان با مدیریت هزینه‌ها و توکل بر خداوند بر مشکلات فائق آمد.

این همکار سپاه اشنویه ضمن ابراز مسرت از اینکه از نظر عاطفی فرزندان شان بسیار غنی هستند برای اینکه در تربیت درست شان نیز موفق شوند ابراز امیدواری کرد.

همتی در اشاره به یک خاطره که مربوط به فرزندانش بود گفت: یک بار خانوادگی به غذاخوری لاله ارومیه رفته بودیم، به محض اینکه پای مان را داخل سالن گذاشتیم، چند نفر همزمان از دیدن بچه هایم که بسیار شبیه یکدیگر هستند متعجب شدند و با حیرت آنها را نشان دادند و این موضوع باعث شد که یکی از پسرهایم در اولین پله با سر به زمین بخورد و سرش متورم شود، حالا نمی دانم اثر چشم زخم بود یا باعث شد که نظر پسرم جلب شده و حواسش پرت شده ولی با این همه خاطره فوق را همیشه به فرزندانم یادآوری می کنم تا در بین مردم و اماکن عمومی بیشتر مراقب خودشان، خواهر و برادرشان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار