خبرهای داغ:

حدود نیمی از پارکینگ مرز چذابه تخلیه شد

مسئول پارکینگ مرز چذابه با اشاره به خروج نیمی از خودروهای پارک شده در این پارکینگ گفت: حدود نیمی از ۲۵ هزار خودروی پارک شده در پارکینگ مرز چذابه، همچنان در این محل قرار دارند.
کد خبر: ۹۶۲۳۲۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶

زاهد ممبینی در گفتگو با خبرنگار  بیان کرد: ظرفیت پارکینگ مرز چذابه، ۴۰ هزار خودرو بوده که امسال ۲۵ هزار خودرو در این محل پارک شد.

 

وی با بیان اینکه حدود پنج هزار خودرو نسبت به سال قبل کاهش داشتیم، افزود: با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی، پیش بینی می‌کنیم تا فردا اغلب خودروها از پارکینگ خارج شوند.

 

مسئول پارکینگ مرز چذابه و جانشین مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به ساماندهی بهتر پارکینگ نسبت به سال قبل گفت: با تدابیر انجام شده، ۲ پارکینگ مرز چذابه به یک پارکینگ تبدیل شد و به دلیل افزایش مسیرهای ورودی و خروجی، ترافیکی نداشتیم.

 

وی با اشاره به خروج روزانه سه تا چهار هزار خودرو از این پارکینگ در هفته منتهی به اربعین افزود: اجرای طرح ترافیکی باعث شد که امسال هیچ خودرویی بیرون از پارکینگ نماند.

 

ممبینی به رضایت مندی زائران از خدمات ارائه شده در پارکینگ اشاره کرد و گفت: کار امنیت و زیرساخت پارکینگ‌ها برعهده بسیج سازندگی بوده و تمامی هزینه‌ها با شهرداری است.

 

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار